×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

پتروشیمی نوری به عنوان اولین شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کشور، در اولین حضور خود در «ارزیابی ملی تحول دیجیتال»، موفق به کسب «تندیس برنزین زبدگی دیجیتال» و «تقدیرنامه اهتمام به رهبری دیجیتال» شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مراسم اختتامیه ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با حضور بزرگترین شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور، در دانشگاه تهران برگزار شد.
ارزیابی ملی تحول دیجیتال، به عنوان مهمترین رویداد حرفه‌ای تحول دیجیتال در کشور با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین سازمان‌ها و درنهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار شد.
بنابر ارزیابی این دوره و به تشخیص هیات داوران، تندیس زرین و جایزه سال تحول دیجیتال به هیچ شرکتی اختصاص نیافت و پتروشیمی نوری در رده معدود شرکت‌هایی قرار گرفت که طی شش دوره برگزاری این ارزیابی معتبر ملی، علاوه بر دریافت تندیس برنزین، موفق به کسب تقدیرنامه از سوی مدیرعامل خود، مهندس صانعی شد.
امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری این موفقیت را در حضور شرکت‌های بزرگ داده محور، تجارت الکترونیک، بانکی، بیمه‌ای و همچنین شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور دریافت کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.