×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان عزیز، به ویژه همکاران بانک کارآفرین، شر کت‌های تابعه، سهامداران گرامی و مشتریان معزز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال ۱۴۰۲ سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی و برکت برای یکایک آنان باشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،بدون تردید اقتصاد کشور در سال‌های اخیر متأثر از رویدادهای داخلی و خارجی فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده است بانک کارآفرین با توجه به شرایط موجود، در سال ۱۴۰۱ نیز، همچون سال‌های گذشته، رسالت خود را همسو با سیاست‌های کلان سیاست‌گذاران اقتصادی کشور و در راستای حمایت از تولید ملی قرارداد تا از این طریق نقش مؤثر خود را در شکوفایی اقتصاد ایران عزیز به‌خوبی تداوم بخشد.
در سالی که گذشت، بر اساس خطوط کسب‌وکار طراحی‌شده، به‌عنوان بانک معین غذا و کالاهای اساسی در رونق بخشی و توسعه این بخش‌ها اهتمام ویژه‌ای داشتیم تا در جهت رفاه حال مردم عزیز کشورمان، سهم خود را عنوان یک بنگاه اقتصادی ادا کنیم. همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز همچون سال گذشته در دستور کار بانک قرار داشت تا مسئولیت خود را در قبال توسعه و گسترش توانمندی‌های این بخش مهم و حیاتی کشور به‌خوبی ایفا کند.

اولویت خطوط کسب و کار در سال ۱۴۰۲، تمرکز بر گسترش فعالیت‌های ارزی و ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک و نیز صاحبان درآمدهای ارزی حاصل از صادرات و فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خواهد بود. لذا از همه همکاران شعب و واحدهای ستادی می‌خواهم در برنامه ریزی های بازاریابی، آموزشی، هزینه‌ای و سرمایه گذاری و … بر پشتیبانی و بالندگی هرچه سریعتر این دو حوزه تمرکز جدی داشته باشند.
تبریک آغاز سال نو ۱۴۰۲ را فرصت مغتنمی برای قدردانی از حسن اعتماد سهامداران، مشتریان و تمامی ذینفعان بانک می‌دانم؛ آنان که همواره با اعتماد و همراهی‌شان پشتیبان خدمتگزاران خود در بانک کارآفرین بوده‌اند. بدون تردید همراهی و همگامی یکایک آنان ما را در تحقق اهداف و سیاست‌گذاری‌های کلان بانک یاری خواهد رساند و بانک کارآفرین را در صنعت بانکداری به عنوان بانکی ممتاز و نوآور و مشتری مدار معرفی خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.