×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سامسونگ الکترونیکس، در رویداد Bespoke Life 2023 از شروع فصل جدید لوازم خانگی این شرکت برای تغییر زندگی کاربران از طریق پایداری، اتصال و طراحی خبر داد. 

کیوسک خبر ـ این شرکت در سومین دوره رویداد Bespoke Life چشم‌اندازها و محصولات جدید سری Bespoke خود را به نمایش می‌گذارد.

جونگ هی‌هان، مدیرعامل و رئیس بخش تجربه دستگاه (DX) شرکت سامسونگ گفت : « سریBespoke Life  متضمن تعهد سامسونگ برای پایداری بیشتر خانه‌ و آینده‌ است. این ضمانت از طریق بازنگری در ابزارهایی حاصل می‌شود که در زندگی روزمره خود به آن‌ها تکیه کرده‌ایم. با معرفی راهکارهای جدید و خلاقانه‌ای که به کاربران امکان شخصی‌سازی زندگی‌شان را می‌دهد، تمامی کاربران می‌توانند از زندگی پایدارتر، متصل‌تر و زیباتر لذت ببرند».

زندگی پایدار و فناوری‌های موثر

مفهوم Bespoke Life سامسونگ از این باور متولد شد که لوازم خانگی، کلیدی است برای ایجاد فردایی پایدارتر. بر این اساس، رویداد Bespoke امسال سامسونگ بر روی کاهش بیشتر انتشار کربن در کل چرخه عمر محصولات تمرکز دارد. همچنین این شرکت فیلتر جدیدی برای کاهش میکروپلاستیک‌ها معرفی می‌کند؛ فیلترLess Microfiber ، راهکاری راحت و موثر برای به حداقل رساندن انتشار میکروپلاستیک‌ها در طول چرخه کار‌‌ ماشین‌های لباسشویی به شمار می‌رود.

شرکت سامسونگ در حال بازطراحی تمامی مراحل چرخه عمر محصول (از تولید تا توزیع، استفاده و بازیافت) است تا به کاهش مصرف انرژی و کاهش انتشار دی اکسید کربن (CO2) کمک کند. یکی از نمونه‌ تلاش‌های این شرکت برای بازیافت بیشتر منابع، راه‌اندازی یک فرآیند حلقه بسته (closed-loop) بازیافت  است که از ترکیب مواد بیوپلاستیک حاصل از پسماند روغن‌های صنعتی در ساخت سبد یخچال‌های Bespoke استفاده می‌کند. این فرایند همچنین کاربرد تورهای بازیافتی ماهیگیری را گسترش می‌دهد. در نهایت پس از تولید محصولات، سامسونگ آنها را در بسته‌بندی‌هایی سازگار با محیط زیست برای کاربران ارسال می‌کند. برای مثال این شرکت اوایل سال جاری شروع به جایگزینی نوارها و سیم‌های پلاستیکی با نوع کاغذی آن در بسته‌بندی‌ها کرده است.

برای تشویق به زندگی پایدارتر، در مرحله استفاده از محصول، شرکت سامسونگ به گسترش خدماتی می‌پردازد که صرفه‌جویی در مصرف انرژی را بدون هیچ دردسری بهبود می‌دهد. به همین دلیل است که امسال، پنج دستگاه جدید سری Bespoke از جمله یخچال، لباسشویی و خشک‌کن، ماشین ظرفشویی و تهویه هوای سامسونگ به همراه سیستمEco Heating  این شرکت به نسخه ارتقا یافته قابلیت SmartThings AI Energy مجهز شده است. این قابلیت به زودی در ۶۵ کشور در دسترس قرار خواهد گرفت.       

سامسونگ علاوه بر بهبود کاهش انتشار کربن و مصرف انرژی، به نقش فعال خود در مقابله با آلودگی میکروپلاستیک ادامه می‌دهد و پس از توسعه یک چرخه لباسشویی که میزان انتشار میکروپلاستیک‌ها را تا ۵۴ درصد کاهش می‌دهد، این شرکت در همکاری مجدد با پاتاگونیا اقدام به راه‌اندازی یک فیلتر کاهنده میکروفیبر (Less Microfiber) کرده است. این فیلتر قادر است تا %۹۸ از میکروپلاستیک‌های شناور در طول فرآیند شست‌وشو را جذب کند. با استفاده از این فیلتر در صورتی که به میزان چهار بار در هفته، دو کیلوگرم لباس بشویید، از انتشار ۱۳۲ گرم میکروپلاستیک به ازای هر نفر در سال جلوگیری می‌شود؛ این مقدار معادل هشت بطری پلاستیکی ۵۰۰ میلی‌لیتری است. فیلتر کاهنده میکروفیبر (Less Microfiber) در حال حاضر در کره‌جنوبی و انگلستان در دسترس است و در فصل سوم امسال در سایر کشورها عرضه می‌شود.   

زندگی متصل و هموار کردن مسیر برای اتصال یکپارچه

شخصی‌سازی زندگی بر اساس سری Bespoke سامسونگ به این معناست که دستگاه‌ها را به گونه‌ای بهینه کنید که روال زندگی شما را ساده و توانمند کند. سامسونگ با تقویت اتصال و گسترش هوش مصنوعی به سری‌های بیشتر محصولات، راه را برای عصر جدیدی از خانه‌های تمام متصل هموار می‌کند.

محصولات Bespoke از ترکیب به‌روزترین پیشرفت‌هایی که سامسونگ در زمینه SmartThings داشته است با فناوری هوش مصنوعی، تجربه‌ای یکپارچه و خودکار را ارائه می‌کند؛ تجربه‌ای که در آن دستگاه‌ها الگوهای استفاده کاربران را یاد می‌گیرند و رفتاری شخصی‌سازی شده را بر اساس پیکربندی هوشمند خانه و همچنین سبک زندگی کاربر ارائه می‌کنند. برای بهره‌مندی از تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر شرکت سامسونگ اعلام کرده است که پشتیبانی از Wi-Fi را در تمام لوازم جدید Bespoke خود ادغام می‌کند و در سال‌های آینده، اتصال هوشمند را به یک استاندارد در همه مجموعه‌های لوازم خانگی خود تبدیل می‌کند.         

شرکت سامسونگ همچنین جاروبرقی جدید سری Bespoke را با عنوان Bespoke Jet AI معرفی می‌کند. Jet AI قدرتمندترین جارو برقی شارژی این شرکت است که در دسته محصولات خود به عنوان اولین دستگاه مورد تایید سازمان UL Solutions در جهان هم شناخته می‌شود. UL Solutions یک سازمان پیشرو و مستقل در زمینه ایمنی محصولات است.      

این جاروبرقی شارژی از قدرت مکش ۲۸۰ وات با حداکثر زمان استفاده تا ۱۰۰ دقیقه در هر بار شارژ برخوردار است. Bespoke Jet AI عملکرد مورد نیاز برای تمیز کردن کامل خانه را به شما ارائه می‌دهد. حالت تمیز کردن مبتنی بر هوش مصنوعی آن به‌طور هوشمند اندازه برس و فشار هوای جاروبرقی را با تشخیص محیط‌های مختلفی که به تمیزکردن آن می‌پردازد، کنترل می‌کند و به طور خودکار تنظیماتی مانند قدرت مکش و سرعت برس را برای افزایش عملکرد در زمان استفاده و همچنین قابلیت مانور بهینه می‌کند. این جاروبرقی همچنین دارای قابلیت All-in-One Clean Station است که با تولید یک گردباد چرخان و قدرتمند به‌صورت موثر و سریع محفظه زباله را تخلیه می‌کند. 

زندگی زیبا و ارتقای طراحی شخصی‌سازی شده

تعداد سه میلیون یخچال Bespoke سامسونگ از زمان راه‌اندازی این سری در سراسر جهان فروخته شده است. این عدد نشان‌ دهنده علاقه مصرف‌کنندگان به لوازمی است که امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به استانداردهای قدیمی ارائه می‌دهد. این رویکرد جدید در مورد آن چیزی که لوازم خانگی باید در اختیار کاربر گذارد، طراحی سری Bespoke را تعریف می‌کند. رویکردی در طراحی که هر بار برای یک دسته محصول جدید گسترش می‌یابد و آن را پویاتر و متمایزتر می‌کند.       

در حال حاضر سری Bespoke مجموعاً شامل ۱۵ دسته محصول است که در ۵۲ کشور در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. هر توسعه و گسترشی که این مجموعه ارائه می‌دهد فرصتی برای بهبود سبک زندگی و پاسخگویی به نیازهای بیشتر را فراهم می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت سامسونگ همچنان در حال توسعه و گسترش سری یخچال‌های Bespoke خود است؛ این گسترش شامل مدل‌هایی نظیرBespoke 4-Door Flex که دارای چهار درب انعطاف‌پذیر است، نسخه Family Hub+، ساید بای ساید و همچنین مدل فریزر بالا می‌شود.      

نسخه‌های Bespoke 4-Door Flex و همچنین Family Hub+ دارای صفحه نمایشی لمسی و بدون حاشیه با ابعاد ۳۲ اینچ است که تقریباً دو برابر اندازه نسخه قبلی است و توانایی کارهای مولتی‌تسکینگ را را دارد؛ این عملکردها موجب راحتی و سرگرمی بیشتری می‌شود. سامسونگ در نسخه‌های جدید ساید‌بای‌ساید و مدل‌های فریزر بالا، برخی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های ذخیره‌سازی موادغذایی سامسونگ را با پنل‌های جلویی شیک و مینیمال که در رنگ‌ها و نماهای مختلف موجود است، ترکیب می‌کند.     

سامسونگ علاوه بر معرفی لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی سری Bespoke که سال جاری در ایالات متحده و آسیای جنوب شرقی عرضه شد، به گسترش گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی بیشتر ادامه می‌دهد تا افراد بیشتری را برای شخصی‌سازی خانه خود توانمند سازد. سرویس سفارشی‌سازی MyBespoke سامسونگ که از سال گذشته برای همه مصرف‌کنندگان در ایالات متحده در دسترس است، با استفاده از عکس‌های دلخواه کاربر یا آثار هنری منتخب آن‌ها پنل و ظاهر یخچال‌ها را طراحی می‌کند. این سرویس کاربران را قادر می‌سازد که ظاهر آشپزخانه خود را که انعکاسی از سبک زندگی آن‌هاست مطابق میل خود شخصی‌سازی کنند. برای ارتقای بیشتر این طراحی جسورانه در سری Bespoke، سامسونگ اعلام کرده است که پنل‌های Bespoke با نسخه مخصوصی که توسط استودیوی خلاق ایتالیایی به نام TOILETPAPER طراحی شده و برای اولین بار در رویدادهای Fuorisalone 2023 رونمایی شد، اکنون برای خرید در وبسایت سامسونگ به نشانی Samsung.com در دسترس هستند. همچنین می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در ایالات متحده، انگلستان و کره‌جنوبی بیابید.   

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و چشم‌اندازهای جدید سامسونگ می‌توانید رویداد Bespoke Life را در کانال یوتیوب سامسونگ، اتاق خبر و همچنین وبسایت رسمی سامسونگ مشاهده کنید. 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.