×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی بیمه و توسعه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال»، ۱۳ و ۱۴ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و کلیه اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران حوزه‌های مرتبط با صنعت بیمه تا ۱۶ آبان‌ماه فرصت دارند با ورود به بخش ارسال مقالات در سایت همایش از طریق نشانی https://seminar.irc.ac.ir و یا ورود مستقیم به سایت ثبت‌نام و ارسال مقالات به نشانیhttp://seminarpaper.irc.ac.ir/users نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، ۱۳ و ۱۴ آذرماه سال جاری با حضور مدعوین و به صورت مجازی در دانشگاه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

🔹 بر پایه این گزارش، مراسم بزرگداشت روز ملی بیمه صبح ۱۳ آذر در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌گردد و در ادامه این مراسم و در بعدازظهر سیزدهم آذر تعدادی از پنل‌های منتخب ارائه خواهد شد.
🔹 در ادامه برنامه‌های همایش در ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰ نیز برخی پنل‌های منتخب و سخنرانی‌های تخصصی ارائه خواهد شد. همچنین در حاشیه بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه نمایشگاه صنعت بیمه برگزار خواهد شد.
https://seminar.irc.ac.ir/fa-IR/seminar.irc.ac/5397/page/