×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تماس میقاتی با عون و بری برای قانع کردن قرداحی به استعفا

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، روزنامه الاخبار لبنان نوشت: نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان با میشل عون، رئیس جمهور لبنان و نبیه بری، رئیس پارلمان تماس گرفته و از آن ها خواسته جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی را قانع کنند تا استعفا بدهد.
طبق نوشته الاخبار عون از میقاتی خواسته سریعا برای برگزاری جلسه کابینه به بیروت بازگردد اما میقاتی اشاره کرده که نمی‌خواهد دولت بیشتری از آن چیزی که متحمل شده، متحمل شود.
میقاتی برای شرکت در بیست و ششمین کنفرانس اعضای کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی به گلاسکو اسکاتلند رفته است.
در این راستا، عون و میقاتی نیز از بشاره الراعی، اسقف مسیحیان مارونی لبنان خواستند از قرداحی بخواهد استعفا بدهد. الراعی نیز با قرداحی تماس گرفته و از او خواسته بود تا یکشنبه گذشته به بکرکی، مقر وی برود اما قرداحی به دلایل پزشکی نرفت.
قرداحی از الراعی سؤال کرد که اگر استعفای وی مشکل را حل می|‌کند و به بحران لبنان و شورای همکاری خلیج فارس پایان می‌دهد و باعث استعفای دیگر وزرای دولت نمی‌شود استعفا خواهد داد. الراعی در این باره به او وعده داد.
همچنین منابع اعلام کردند که قرداحی با استعفا مخالف است چراکه نمی‌خواهد قربانی این ماجرا باشد. وی به میقاتی ناخرسندی‌اش را از اظهارات برخی از وزرایی که از او خواسته بودند، استعفا بدهد، ابراز کرده بود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.