×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تلویزیون­ LG OLED Objet Collection  برنده جایزه iF Gold Award  برای بهترین طراحی شد

تقدیر از تلویزیون‌هایCollection  LG OLED Object و دیگر لوازم خانگی این برند که سبک زندگی مصرف‌کننده را از طراحی محصول تا ارائه خدمات ارتقاء می دهد.

کیبوسک خبر ـ هیئت داوران متشکل از ۱۳۲ کارشناس طراحی برجسته با سابقه کار عالی از بیش از ۲۰ کشور به ال­جی ۲۰ جایزه اهداء کردند که از جمله‌ی آن‌ها جایزه‌ی iF Gold Award برای تلویزیون OLED Objet LG (مدل ۶۵Art90) است. در میان محصولات ال‌جی که برنده‌ی جایزه شدند، ۱۶ مورد برای طراحی محصول و ۳ مورد برای رابط کاربری (UI) بوده است. امسال، از حدود ۱۱ هزار طرح ارسالی، ۷۳ متقاضی موفق به دریافت جوایز iF Gold Award  شدند.

این جایزه به طور جامع محصولات را بر اساس معیارهایی که شامل تمایز و تأثیرگذاری است، در ۹ رشته و دسته‌ی مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این طبقه‌بندی‌ها شامل محصول، بسته‌بندی، ارتباطات، طراحی محصول، حرفه‌ای بودن، طراحی خدمات، تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) است.

LG OLED Objet Collection که از سری تلویزیون‌های LG Lifestyle است، بالاترین جایزه iF Gold Award را به خاطر طراحی بی‌نظیر خود دریافت کرد که دارای سبک مینیمالیستی و استفاده‌ی ظریف و هوشمندانه از رنگ‌های خنثی است و قابلیت ست شدن با هر فضایی را دارد و هارمونی بصری بسیار جذابی را برای هر فضای داخلی به ارمغان می‌آورد. کاربران می‌توانند کاور تلویزیون را پایین بیاورند تا صفحه نمایش آن به طور کامل دیده شود و حداکثر زاویه دید را داشته باشند. یا می‌توانند تا حدی نمایشگر را بپوشانند تا شبیه یک وسیله‌ی دکوری در گوشه اتاق خودنمایی کند.

علاوه بر این، محصولات دیگر ال‌جی مانند تلویزیون LG OLED evo Gallery Edition (77G2) ، LG OLED evo (65C2) و LG XBOOM 360 نیز برای طراحی زیبا، عملکرد و نوآوری‌های فنی پیشرفته در رده‌ی طراحی محصول مورد تجلیل قرار گرفتند.

در دسته‌بندی تجربه کاربری یا UX، هر دو تلویزیون سری   LG OLED Objet، LG StanbyME (مدل  27Art10 ) برای راحتی و زاویه دید گسترده که بسیار کاربردی هستند مورد تجلیل قرار گرفتند. صفحه نمایش لمسی بصری به LG StanbyME اجازه می‌دهد تا استفاده‌ی بسیار آسانی داشته باشد. رابط کاربری که به طور اختصاصی برای این محصول طراحی شده است هیچ شباهتی به رابط کاربری دیگر تلویزیون‌ها ندارد و بر اساس عادات شخصی بیننده برای تماشای تلویزیون قابل تنظیم است.

از سال ۱۹۵۳، طراحان و تولیدکنندگان تلاش کرده‌اند تا برنده‌ی جایزه معروف iF Gold Award برای طراحی محصولات خود باشند. جایزه طراحی iF Design Award که توسط شرکت آلمانی با مسئولیت محدود International Forum Design در هانوفر آلمان اعطاء می‌شود، در کنار جوایز طراحی Red Dot و IDEA (جایزه برتر طراحی بین‌المللی) به عنوان یکی از سه جایزه برتر طراحی در جهان است.

برنده شدن جایزه‌یiF Design  تأییدکننده‌ی کیفیت برای طراحی برجسته و خدمات استثنایی به مشتریان است و این جایزه به مصرف‌کنندگان و کاربران این تضمین را می‌دهد که محصول موردنظر آن‌ها یکی از بهترین‌ها در دسته­بندی مربطه است.

لی چول بائه، معاون ارشد و مدیر اجرایی مرکز طراحی نوآوری زندگی ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفته: «ما بسیار مفتخریم که پس از دریافت جایزه طراحی Red Dot برای طراحی برتر، جایزه طراحی iF Design  را نیز دریافت کرده­ایم. ال‌جی الکترونیکس همیشه در تلاش بوده است تا بهترین تجربه‌ی کاربری و بالاترین معیارهای زیبایی‌شناختی را ارائه دهد. به همین دلیل است که تلاش‌های ما توسط یکی از برترین جایزه‌های طراحی به رسمیت شناخته شده است.»

# # #

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی یک شریک مورد اعتماد است که محصولات و راهکارهای خلاقانه‌ای را برای صنایع گوناگون در سراسر جهان ارائه می‌دهد. ال‌جی با مجموعه‌ای از پیشنهادات منحصر به فرد، اعم از ساینیج‌های LED و OLED تا راهکارهای خورشیدی با کارایی بالا، نامی معتبر در میان مشتریان از سراسر جهان است. راهکارهای فناوری اطلاعات ال‌جی شامل مانیتور‌های تجاری، لپ‌تاپ‌ها، پروژکتورها، ابزارهای ابری، نمایشگرهای پزشکی و ربات‌های تجاری هستند که همگی به منظور افزایش حداکثری کارایی و خلق ارزشی قدرتمند برای مشتریان طراحی شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای تجاری ال‌جی به سایت www.LG.com/b2b مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.