×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تلویزیون ۹۷ اینچی G2 OLED EVO GALLERY EDITION ال‌جی، آماده برای عرضه در بازارهای جهانی

ال‌جی با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های نمایشگر و با طیف وسیعی از تلویزیون‌های با صفحه‌نمایش بزرگ، جایگاه خود را به عنوان رهبر بازار تلویزیون‌های پریمیوم حفظ می‌کند.

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که بزرگ‌ترین تلویزیون OLED جهان، سریOLED evo Gallery مدل۹۷G2  این شرکت به زودی در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود. تاریخ‌ دقیق عرضه در بازارهای کلیدی را نیز طی هفته‌های آینده به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

تلویزیون ۹۷G2 دارای صفحه نمایش ۹۷ اینچی فوق‌العاده بزرگ است که از فناوری پیکسل­های خود نورده OLED ال‌جی برای ارائه‌ی تجربه تماشای فراگیر در مقیاس بزرگ بهره می‌‌گیرد. با تولید و عرضه‌ی بزرگ‌ترین اندازه‌ی صفحه‌نمایش، مجموعه‌ی تلویزیون‌های OLED 2022 این شرکت اکنون شامل مدل‌های ۴۲، ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۷۷، ۸۳، ۸۸ و ۹۷ اینچی است.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی رهبر بلامنازع  بازار جهانی تلویزیون‌های پریمیوم برای ۹ سال متوالی هستند و به انتخاب اول میلیون‌ها مصرف کننده در سراسر جهان تبدیل شده اند. تلویزیون‌های OLED از پیکسل‌های خود نورده استفاده می‌کنند که می‌توانند به صورت جداگانه روشن و خاموش شوند تا مشکی عمیق ، رنگ‌های فوق‌العاده طبیعی و کنتراست بی‌نهایت تولید کنند. از آنجا که این تلویزیون‌ها نور پس‌زمینه ندارند می‌توان آن‌ها را به صورت تلویزیون‌های خم شونده (Rollable) و انعطاف­پذیر طراحی و تولید کرد.

در نمایشگاه IFA 2022، ال‌جی مدل کاملاً جدید، ۹۷G2 را به عنوان بخشی از مجموعه‌ی گسترده‌ی تلویزیون‌های پریمیوم خود که شامل تعداد متنوعی از صفحه نمایش با اندازه­های بزرگ است به نمایش می‌گذارد که برای تجربه‌های به یاد ماندنی تماشای محتوا در خانه طراحی شده‌اند. این شرکت همچنین فناوری‌های پیشرفته‌ی نمایشگر خود را با مدل‌هایی از تلویزیون‌های برجسته  OLED،  Micro LED  و  QNED  خود در نمایشگاه IFA  به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس جدیدترین گزارش تحقیقات بازار۲، تلویزیون‌های OLED، امسال ۵۵ درصد و تا سال ۲۰۲۳، ۶۶ درصد از بازار تلویزیون‌های پریمیوم اروپا را به خود اختصاص خواهند داد. این گزارش همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال ۲۰۲۲، عرضه‌ی جهانی تلویزیون‌های بالای ۷۰ اینچی تقریباً به ۱۴٫۹ میلیون واحد خواهد رسید و در سال آینده نیز به ۱۷٫۱ میلیون واحد افزایش پیدا خواهد کرد. ال‌جی با مجموعه‌ی گسترده‌ی تلویزیون‌های OLED با صفحه‌نمایش بزرگ و فوق‌بزرگ، موقعیت خوبی برای ادامه تسلط بر بازار تلویزیون‌های پریمیوم در اروپا و سراسر جهان دارد.

یکی از برترین­های نمایشگاه IFA ال‌جی، تلویزیون ۹۷ اینچی LG OLED evo Gallery Edition از فناوری OLED evo این شرکت، پردازنده نسل پنجم α (Alpha) 9 AI  و الگوریتم‌های تصویر پیشرفته برای ارائه‌ی تصاویر واقعی و تجربه‌ی تماشای سینمایی فراگیر استفاده می‌کند. مدل ۹۷ اینچی سری G2 همچنین دارای طراحی گالری ال‌جی است (Gallery Design) است و دارای ظاهری یکپارچه و شیک است.

سری خیره کننده‌ی تلویزیون‌های ۸K ال‌جی درIFA ، شامل مدل‌های ۸۸ اینچی LG SIGNATURE OLED 8K  (مدل ۸۸Z2)  و تلویزیون ۸۶ اینچی QNED(مدل۸۶QNED99) است. هر دو مدل فوق‌العاده با ترکیبی از اندازه‌ی چشمگیر، وضوح عالی تصویر ۸K  (7680در۴۳۲۰) و جدیدترین فناوری‌های نمایشگر ال‌جی، محتوای هر ژانری را در ایده‌آل‌ترین حالت نمایش می‌دهند. با بیش از ۳۳ میلیون پیکسل خود نورده  OLED ، ۸۸Z2  سطح شگفت‌انگیزی از جزئیات را در کنار مشکی عمیق، کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌های واقعی ارائه می‌دهد و این در حالی‌است که زاویه دید گسترده‌ای نیز دارد. در همین حال، تلویزیون ۸K 86QNED99 نیز به فناوری‌های Quantum Dot NanoCell و Precision Dimming ال‌جی مجهز شده است تا تصاویری واضح و زنده را روی صفحه نمایش ۸۶ اینچی خود ارائه دهد.

محصول دیگری که در برلین نمایش داده می‌شود نمایشگر بزرگ ۱۳۶ اینچی Micro LED (3840 در ۲۱۶۰) است. این محصول نوآورانه ، کیفیت تصویر عالی را در مقیاسی فوق‌العاده ارائه می‌دهد و پیکسل‌های خود نورده در اندازه‌ی میکرومتر را با طراحی مدولار نمایشگرها ادغام می‌کند.

بازدیدکنندگان IFA 2022 (2 تا ۶ سپتامبر) می‌توانند از تمام مدل‌های جدید تلویزیون‌های پرچم‌دار ال‌جی، از جمله اولین تلویزیون اولد ۹۷ اینچی جهان در غرفه‌ی این شرکت در سالن ۱۸، Messe Berlin، از نزدیک بازدید کنند.

 1) از نظر واحدهای ارسال شده در دوره ۹ ساله از ۲۰۱۳-۲۰۲۱ (منبع Omdia)

 2) (منبع Omdia)

###

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.