×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است و ادامه این روند می‌تواند از مهجوریت فعالیت‌های اقتصادی این واحد در اذهان و افکار عمومی بکاهد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، اکبر اسمعیلی در آیین بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در شرکت پتروشیمی ارومیه اظهار کرد: روابط عمومی رکن رکین سازمان‌هاست و از این رو در شرکت‌های عملیاتی، تولیدی و پروژه‌ای، این واحد در مدیریت روابط درون سازمانی، برون سازمانی و بویژه تعامل با رسانه‌ها نقش حائز اهمیتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به چشم انداز توسعه‌محور شرکت پتروشیمی و ایجاد خط تولید محصولات جدید در آینده نزدیک، نیاز است روابط عمومی شرکت پتروشیمی با نگاهی خلاقانه نسبت به ری‌برند پتروشیمی ارومیه و شاروم، گام‌های اساسی بردارد.

اسمعیلی با تمجید از جایگاه جهانی برند ارومیه، خاطرنشان کرد: پتروشیمی ارومیه به عنوان یکی از هلدینگ‌های اقتصادی بزرگ این شهر نباید مهجور واقع شود؛ باید ظرفیت‌های شرکت در تامین امنیت خاکی و غذایی بیش از پیش معرفی شود.

وی با اشاره به اقدامات اخیر روابط عمومی بویژه در تولید محتواهای چندرسانه‌ای گفت: تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است و ادامه این روند می تواند از مهجوریت فعالیت های اقتصادی این واحد در اذهان و افکار عمومی بکاهد.

اسمعیلی افزود: خوشبختانه در ماههای اخیر عملکرد و دستاوردهای پتروشیمی ارومیه مورد توجه مسئولان کشوری و ارشد استانی قرار گرفته است که این فضای تعاملی را به فال نیک گرفته و در جهت تقویت آن برای اعتلا و پیشبرد اهداف شرکت پیش خواهیم رفت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تولید و فروش ۲۰ هزار تن کود سولفات پتاسیم، توجه به جوانی جمعیت و بکارگیری نیروی کار جوان، اجرای سیستم برق واحد نیتروژن گوگردی توسط متخصصان خود شرکت و آماده‌سازی دو پروژه جدید نیتروژن گوگردی و پلی آلومینیوم کلراید بخشی از تلاش ها برای حرکت در مسیر رشد و تعالی است که می‌طلبد روابط عمومی شرکت این اتفاقات ارزشمند را در جهت ارج گذاری به زحمات کارکنان و همچنین تنویر افکار عمومی بصورت خلاقانه و در قالب‌های مختلف به سمع و نظر عموم برساند.

در ادامه مراسم روسای واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی ارومیه به نقش و جایگاه روابط عمومی اشاره و بر اهمیت اطلاع‌رسانی بموقع، دقیق و خلاقانه از فعالیت های واحد های مختلف شرکت تاکید کردند.

همچنین در این مراسم از زحمات امین اشرفی، مسئول روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت پتروشیمی ارومیه تقدیر و تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.