×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در کیش اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران با مدیران، فعالان و سرمایه گزاران صنعت پتروشیمی و پتروپالایش حاضر در نمایشگاه در راستای تقویت روابط متقابل و توسعه سطح همکاری های دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ شرکت‌ها ،مجموعه‌ های صنعتی و دانش‌بنیان؛ میزبان تعداد بسیاری از مدیران و نمایندگان حاضر شرکت‌های بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش و همچنین واحد های صنعتی دانش‌بنیان در ساخت قطعات و تجهیزات اساسی این صنعت در کشور بودند تا تأمین نیازهای مالی شرکت ها و زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های مشترک را بررسی کنند.

بانک ملی ایران حامی صنعت پتروشیمی

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این بانک مذاکرات و تقویت سطح همکاری ها با مدیران، صاحبان صنایع، فعالان و سرمایه گذاران صنعت پتروشیمی و پتروپالایش را در چهارمین نمایشگاه صنعت پتروشیمی در کیش سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت: به دنبال ایجاد مذاکرات و روابط سازنده، همکاری های مشترک و نزدیکی در راستای توسعه طرح های صنعت پتروشیمی بوجود آمده است.

مونسان با اشاره به این که همکاری و تامین مالی بانک ملی ایران از توسعه طرح های صنعت پتروشیمی جدی است، گفت: ارائه خدمات مالی متنوع برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت های دانش بنیان را اولویت نخست بانک ملی ایران در این نمایشگاه و محور اصلی اهداف بانک در سال جاری عنوان کرد.

عزم جدی برای ایرانی سربلند

وی با اشاره به فرصت پیش‌آمده در این نمایشگاه برای تعامل و گفت‌وگو با مدیران ارشد و دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان تجهیزات و کالاهای اساسی در صنعت نفت و صنایع پایین دستی گفت: بانک ملی ایران با آمادگی کامل و بیش از پیش عزم خود را برای حمایت از صنعت پتروشیمی تا رسیدن به خودکفایی و بومی سازی در این حوزه جزم کرده است.

وی که در غرفه بانک ملی ایران در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در کیش حضور داشت در ادامه این گفت و گو با اشاره به این که حمایت از پروژه های زیربنایی، اولویت این بانک است، اظهار کرد: حضور در این نمایشگاه فرصتی جدی برای ارائه ظرفیت های بانک با هدف تقویت حوزه های اقتصادی و کمک به توسعه کشور است و همه ارکان بانک در تلاش هستند که آثار تحریم های ظالمانه را بیش از پیش کاهش دهند.

مونسان با اشاره به قرارداد بانک ملی ایران با وزارت نفت برای تجهیز و توسعه بزرگترین مخازن نفتی کشور، این اقدام را گامی بلند برای توسعه حوزه های زیربنایی دانست .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.