×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بر حمایت از فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع جمعیت و خانواده تاکید کرد.
کیوسک خبر ـ رهام رضائیان، مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به مشارکت این بنیاد در برگزاری بخش ایران جوان جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: بر این اساس، ضمن ثبت ملی جایزه «ایرانِ جوان» در چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از برترین فیلم‌های مردمی حوزه جمعیت و خانواده تقدیر و حمایت مالی می‌شود.
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد تاکید کرد: ۸ اثر منتخب شامل فیلم داستانی، مستند و نماهنگ به عنوان آثار برگزیده بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش ملی «ایرانِ جوان» و با موضوع خانواده، افزایش جمعیت، فرزندآوری و فرزندپروری علاوه بر نمایش در اختتامیه چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در بخش داستانی فیلم‌های کوتاه اژدها لازم می‌شود، لحظه و محموله به عنوان آثار اول تا سوم، تندیس و به ترتیب ۲۸۰، ۱۲۰ و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند. در بخش مستند نیز مستندهای پا به ماه، الفبای ما؛ این هشدار را جدی بگیرید و مادرانه حائز رتبه‌های اول تا سوم و دریافت تندیس و جایزه نقدی ۲۸۰، ۱۲۰ و ۱۰۰ میلیون ریالی شدند. همچنین به نماهنگ‌های خیال کن و ایران جوان نیز تندیس و ۲۸۰ و ۱۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
رضائیان با تاکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه فرزندآوری تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با عنایت به بندهای متعدد مواد یک، ۲۸ و ۲۹ سند بالادستی قانون جمعیت و خانواده و نظر به توصیه‌های موکد و مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت جایگاه مباحث فرهنگی و رفع گره‌های ذهنی در موضوع برون‌رفت از معضلات تحدید نسلی و تشویق جامعه به فرزندآوری و فرزندپروری و در راستای اقدامات متعدد خود در حوزه‌های جوانی جمعیت و خانواده، اقدام به راه اندازی بخش ایران جوان چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در حوزه تولید فیلم‌های جمعیتی و ثبت ملی جایزه «ایرانِ جوان» و حمایت مالی از برترین فیلم‌های حوزه جمعیت و خانواده نموده است.
به گفته مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد، اهداف اصلی از اضافه شدن بخش ویژه «ایرانِ جوان» به رویدادهای فرهنگی کشور، ارتقای کمی و کیفیت محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده و توجه بیشتر به موضوع فرزندآوری به عنوان یکی از دغدغه‌های کلان کشور است.
گفتنی است، آیین اهدای جایزه ملی «ایرانِ جوان» چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین با حضور حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، معاونان این بنیاد، شکیبا محبی‌تبار دبیر ستاد ملی جمعیت و محمدصادق شهبازی عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار برگزار شد. در این مراسم، از پیمان سلطانی‌نژاد پدر ریحانه (دختر کاپشن صورتی، با گوشواره قلبی) کودک شهیده مظلومه اقدام ددمنشانه تروریستی کرمان نیز تجلیل به‌عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.