×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، اسحاق جهانگیری که روز شنبه در نشست شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت شرکت کرده بود گفت: دلیل حضور من در اینجا برای انجام دو تشکر است. تشکر اول این‌که، همه شاهد بودند که سال گذشته آمریکایی­ها قول داده بودند اقتصاد ایران را متلاشی کنند و تحریم‌­های سنگینی را بر دوش اقتصاد ایران نهادند؛ ولی علیرغم این تحریم­‌ها و فشارهای سنگین، اتفاقاتی که دشمنان این مرز و بوم به­ دنبال آن بودند رخ نداد و این مرهون زحمات شما است.

جهانگیری اظهار کرد: همه می­‌دانند، علیرغم افزایش تقاضای مردم در مقطع پایانی سال که به من گزارش  ­شده بود، در برخی از فروشگاه­‌های بزرگ، تقاضاها بالغ بر پنج برابر شد ولی به ­حدی تأمین کالاهای اساسی و تزریق آن­ها به بازار خوب ساماندهی شد که مردم هیچ کمبودی را احساس نکردند و من به این دلیل صمیمانه از عملکرد شما تشکر می­‌کنم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: تشکر دوم من، برای عملکرد وزارت صمت در تأمین اقلام مورد نیاز کشور در جریان شیوع ویروس کوید ۱۹ (کرونا) است که در سخنان وزیر محترم، آمار و اطلاعات رشدِ تولید و ساماندهی تأمین و توزیع این اقلام وجود داشت که تشکر از همه همکارانِ وزارت صمت را یک وظیفه می‌دانم.

بر اساس این گزارش؛ معاون اول رئیس جمهور در این نشست از عملکرد همه کارکنان، مدیران، معاونین و وزیر صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.