×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید عابس حسینی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار داشت: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر، زنده نگهداشتن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است و همین فرهنگ است که در شرایط سخت و بحران های پیش آمده، انقلاب اسلامی ایران را در تمامی سطوح داخلی و بین المللی، سربلند کرده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی خاطر نشان کرد: اقدامات و عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، در رسیدگی به مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین استخدامی ها بسیار ارزشمند بوده و از اینکه به حقوق آنان توجه دارید، قدردان شما هستیم.

وی افزود: با افتخار اعلام می کنم مجموعه درمان تامین اجتماعی استان، مدافع حقوق ایثارگران و خانواده های آنان است و امیدواریم الگویی برای سایر سازمانها باشد.
دکتر جلال جهان نیا مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن اعلام سهمیه حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون استخدامی سال ۹۹، گزارشی از اقدامات و عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی در حوزه ایثارگران ارائه کرد و اظهار داشت: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر از افتخارات سازمان تامین اجتماعی است و حضور این عزیزان در این مجموعه و همکاری با آنان، برکات زیادی را نصیبمان کرده است.

وی ادامه داد: بدون شک قدمی هر چند کوچک برای آنها برداریم، عواقب خیر آن به خود ما بر می گردد و در همین دنیا نیز پاداش آن را دریافت خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.