×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تقدیر مدیرعامل پست بانک ایران از مدیران فعال در توسعه فرهنگ نماز

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران از مدیران فعال در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ نماز که بر اساس ارزیابی شاخص ‌های تعیین شده ستاد اقامه نماز در سال ۱۴۰۰ رتبه عالی را کسب کرده بودند با اهدا لوح، تقدیر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس ارزیابی‌ اساس ارزیابی شاخص ‌های تعیین شده ستاد اقامه نماز در سال ۱۴۰۰، مدیران شعب استان‌های آذربایجان شرقی،اصفهان، خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان، قم، چهارمحال و بختیاری و یزد حایز کسب رتبه عالی در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ نماز شدند و به همین مناسبت از سوی مدیرعامل بانک با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخشی از متن این لوح آمده است:
نماز تجلی عشق، عرفان و زیباترین نماد و جلوه بندگی در پیشگاه خداوند متعال، بالاترین ذکر و والاترین محمل برای برقراری ارتباط با خالق عالم هستی است.
به همین منظور براساس بررسی و ارزیابی شاخص‌های تبیین شده در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، مدیریت شعب آن استان حائز رتبه عالی شده است. به همین منظور لازم می‌دانم مراتب تقدیر خود را از زحمات جنابعالی و اعضا محترم شورای فرهنگی و اقامه نماز استان اعلام نمایم.
امید است همواره در پناه خدواند متعال در تمامی مراحل زندگی و خدمت در بانک و اشاعه ارزش‌های دینی و توسعه فرهنگ نورانی اقامه نماز، موفق و موید باشید.
بهزاد شیری
مدیر عامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.