×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان با تاکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی با تکیه بر منابع و نیروی انسانی کارآمد ، متخصص و دلسوز توانسته است از تمامی عناصر سازمانی برای بهره وری بیشتر و خدمات بهتر بهره مند شود، گفت : بی تردید اهمیت و گستردگی چتر حمایتی تأمین اجتماعی نقش بنیادی در توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی میهن عزیزمان دارد.

زمانی اصل با تقدیر از مجموعه مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان بهبهان تصریح کرد : اجرای طرح های ملی انتخاب مدیران شایسته ، خدمات غیرحضوری و همسان سازی حقوق بازنشستگان ارزشمند و تبعات آن در افزایش امید در جامعه اثربخش است.

همچنین سید مرتضی امینی فر رئیس شعبه تأمین اجتماعی بهبهان ضمن تشریح اهم اقدامات بعمل آمده از سوی تأمین اجتماعی شهرستان گفت : این سازمان همواره سعی کرده است تا در سایه تعامل بویژه با شرکای اجتماعی بهترین خدمات و تعهدات را انجام دهد و باعث افتخار است که ۶۴ درصدی مردم بهبهان از خدمات این سازمان برخوردار هستند.

امینی فر با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از ۵ هزار کارگاه فعال را تحت پوشش داریم، افزود : این انتظار به حقی است که کارفرمایان گرانقدر نسبت به تعهدات خود در قبال سازمان تأمین اجتماعی بابت پرداخت به موقع حق بیمه کارگران و کارکنان خود اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.