×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در مراسمی از بانوان شاغل در سازمان اموال تملیکی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این سازمان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی؛ سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، علی جمشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع، سید عباس مصطفوی مدیرکل حراست و سرپرست دفتر نظارت و پایش، روح الله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان ها و مریم السادات سیدمرادپور مشاور امور بانوان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این برنامه که با حضور بانوان شاغل در ستاد مرکزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد، حضور داشتند.

اجتهادی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) بانوان را بخش مهمی از جامعه معرفی کرد و در ادامه بیان داشت: بانوان ایران اسلامی با الگوبرداری از رفتارهای حضرت زهرا(س) به عنوان برترین زن عالم خلقت توانسته اند جایگاهی درست و شایسته در سطح جهان به دست آورند.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های بارز اخلاقی حضرت زهرا(س) و تطبیق آنها با زنان نقش آفرین در جمهوری اسلامی اظهار داشت: داشتن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و دفاع از کیان خانواده و ولایت عواملی هستند که باعث شده زنان جمهوری اسلامی در صدر کشورهای منطقه به حساب آیند، هرچند برخی‌ها چشم دیدن این توفیقات را ندارند.

مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با تبریک ولادت حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: تقارن ولادت امام خمینی(ره) به عموان بیدارگر مردم ایران و احیاگر اسلام ناب محمدی با زادروز حضرت فاطمه(س) نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و مذهبی ایران معاصر است که می توان از زوایای مختلفی به آن نگریست تا به عظمت آن پی برد.

گفتنی است، در این مراسم، در فضایی کاملا صمیمی و شفاف بانوان به بیان دغدغه ها پرداختند و از بانوان شاغل نیز با اهدای لوح تقدیر، گل و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.