×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم تقدیر از نمایندگان برتر فروش بیمه‌های مسافرتی خارج از کشور و حوادث انفرادی شعبه قم بیمه دانا برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مراسم که روز هشتم مهرماه جاری با حضور دکتر محمد حسن تدینی مدیر بیمه‌های درمان‏، سید مسعود حسینی مدیر بیمه‌های مسوولیت، بهنام بهنام فر مدیر بیمه‌‍‌های عمر و پس‌انداز‏ و محسن کریمی رئیس شعبه قم برگزار شد، بهنام‌فر مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه دانا طی سخنانی با تشریح طرح‌های متنوع بیمه‌ای و پتانسیل مناسب شبکه فروش این شعبه، بر بهبود روند فروش بیمه‌های عمر و پس‌انداز در کنار فروش سایر محصولات بیمه‌ای تاکید کرد.

در این مراسم همچنین محسن کریمی رئیس شعبه قم بیمه دانا ضمن ارج نهادن به زحمات نمایندگان، خواستار توسعه هرچه بیشتر فروش بیمه‌های انفرادی در سطح استان شد.
گفتنی است: در این مراسم با اهدای لوح، از شرکت نمایندگی آینده اندیشان دانا به منظورکسب مقام اول فروش بیمه‌های درمان مسافرتی خارج از کشور در بین کل نمایندگان سراسر کشور، تقدیر شد.
همچنین از زحمات مستمر نمایندگی جاوید جهانی‌آرا نیز بابت فروش مناسب بیمه‌های حوادث انفرادی در سال جاری در سطح کشور و کسب مقام اول فروش بیمه‌های حوادث انفرادی در بین نمایندگان استان قم با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.