×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره فروش بیمه های زندگی، اموال و مسئولیت در نیمه اول سال ۱۴۰۱ بیمه کارآفرین در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ در سالن همایش های مجتمع تفریحی شهید بهشتی ساری برگزار گردید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین؛ این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی، شعب و بیش از ۲۰۰ نفر ازنمایندگان و شبکه فروش در سالن همایش بهاران مجتمع تفریحی شهید بهشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تبریک موفقیت به بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان در کل کشور در این دوره از جشنواره فروش و تحقق بودجه اظهار امیدواری کرد که این هم افزایی و همدلی بیشتر از قبل موجب درخشش بیمه کارآفرین را در صنعت بیمه فراهم نماید.

سپس، علی آزاد نائب رئیس هیأت مدیره در سخنانی به تشریح اهداف شرکت و هیأت مدیره پرداخت و روزهایی روشن و متعالی را برای خانواده بزرگ بیمه کارآفرین آرزو نمود.

در ادامه این مراسم محمد حیدری مدیرعامل شرکت ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی همکاران و شبکه فروش در سراسر کشور، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از تلاش های شبکه فروش در نیمه اول سال ۱۴۰۱ در جهت چشم انداز و اهداف شرکت که همان ارائه خدمات با کیفیت و رعایت حقوق تمامی ذینفعان، دانست.

وی افزود:«شرکت بیمه کارآفرین دستاوردهای ارزشمندی را در شش ماهه اول سال کسب نموده است که از جمله آن ارائه چندین خدمت تازه در جهت خدمت رسانی بهینه تر به بیمه گذاران خود می باشد. شرکت بیمه کارآفرین با وجود تمام مشکلات و سختی های موجود کشور و احتساب ۳۰ درصد سود قطعی برای بیمه گذاران عمر را می توان برشمرد.»

مدیرعامل بیمه کارآفرین در ادامه سخنان خود افزود:«در حوزه خلق محصول جدید در بیمه های زندگی،درمان بیمه غیرزندگی موفق بوده ایم و امیدواریم برای شش ماهه دوم سال محصولات جدیدی به بازار عرضه خواهیم کرد.»

وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان در امور شرکت به ویژه جشنواره فروش از ایشان خواست تا با توجه ویژه به رویکردهای نوظهور در حوزه دیجیتال توانمندی های لازم برای ورود هرچه بیشتر به این عرصه را کسب نمایند.

براساس این گزارش، در حاشیه مراسم از سه تن از همکاران نمونه نیمه اول سال ۱۴۰۱ در بخش های مختلف شرکت، فناوری اطلاعات، مالی و امور شعب تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم از نمایندگان برتر فروش هفتیمن جشنواره فروش نیمه اول سال ۱۴۰۱ بیمه کارآفرین با اهدا تندیس و جوایز نفیس قدردانی شد و در پایان این جشنواره از قهرمان قهرمانان فروش این دوره سازمان فروش مژده آوران زندگی با اهدا جایزه و تندیس ویژه جشنواره نیز تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.