×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تقدیر از زحمات دکتر عطری در کارگروه بیمه های درمان

در کارگروه بیمه های درمان سندیکای بیمه گران ایران از خدمات دکتر عطری در ۸ سال حضور به عنوان دبیر در این کارگروه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این جلسه علی کرمی معاون سندیکا از طرف دکتر کریمی با اشاره به روحیه تعامل، فعالیت حرفه ای و اخلاق مداری جناب آقای دکتر عطری؛ تلاش ها و زحمات وی را درهشت سال گذشته کارگروه بیمه های درمان جهت ارتقای سطح دانش و ایجاد وحدت رویه در موضوعات مهم در رشته درمان موثر دانست و از اقدامات نامبرده در اجرایی شدن فعالیت های این کارگروه قدردانی و به رسم یادبود لوح تقدیری به ایشان اهدا نمودند.

در ادامه این جلسه دکتر عطری مرور کوتاهی از فعالیت های انجام شده در طی سال های دبیری کارگروه درمان عنوان و در مورد گلوبال سازی بیماری های شایع و اثر حذف ارز ترجیحی بر دارو نکاتی را اعلام کرده و خواستار همکاری هرچه بیشتر شرکت های بیمه در اتفاقات اخیر در حوزه درمان را داشتند.

گفتنی است دکتر رامندی معاون بیمه های اشخاص بیمه دی و خانم رادمهر مدیر بیمه های درمان بیمه ملت به ترتیب بعنوان دبیر اول و دبیر دوم کارگروه بیمه های درمان انتخاب شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.