×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صدا و سیما، تیزر فرهنگی موسسه اعتباری ملل به عنوان یکی از آگهی های برتر انتخاب ولوح تقدیر گرفت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه به عنوان یک نهاد مالی، پیشرو بودن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و سعی نموده تا در جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی خود نیز نگاهی به مقوله فرهنگی داشته باشد بدین منظور ضمن ارائه خدمات بانکی با تکنولوژی به روز و سریع، در راستای اعتلا و ارتقا فرهنگ اسلامی ایرانی اهتمام ویژه‌ای دارد.
این گزارش می‌افزاید: موسسه اعتباری ملل برای آگاهی مردم از خدمات قابل ارائه از طریق تهیه تیزرهای تبلیغاتی و پخش آن از طریق شبکه‌های صدا و سیما اقدام نموده و از نقش خود در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگ سازی جامعه غافل نشده و با ساخت تیزرهای فرهنگی در این موضوع نیز وارد شده است.
در اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی که در روز دوشنبه دوم بهمن ماه با حضور جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، شرکت‌های تبلیغاتی و هنرمندان برگزار شد، تیزر فرهنگی جانباز موسسه اعتباری ملل به عنوان یکی از آگهی های برتر انتخاب و با اهدای لوح سپاس از آن ، تقدیر به عمل آمد.
در لوح اهدا شده به مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آمده است:
“جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین جوادی
سلام علیکم
عرصه تبلیغات رسانه ملی میدان هموارسازی مسیر پیشرفت ایران اسلامی بر مدار هویت محوری و عدالت گستری است.
راهی که رقابت سازنده در آن چرخه رونق اقتصادی را شتاب می‌بخشد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گسترده کشور را در حوزه تولید ملی متجلی می‌سازد. تبلیغات و پیام‌های اقتصادی و فرهنگی با معرفی و حمایت از تولیدات ایرانی مبتنی بر الگوی زندگی اسلامی ایرانی، جایگاه اثرگذاری در تحقق اهداف تحولی رسانه ملی دارند و گستره مخاطبان را با این جریان و حرکت اثرگذار همراه می‌سازند.
بدینوسیله از خدمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی به عنوان برگزیده بخش بهترین آگهی فرهنگی اجتماعی تلویزیون در نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی سازمان صدا و سیما قدردانی می‌کنم و دوام توفیقات شما را از درگاه پروردگار تعالی خواستارم.
پیمان جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما”

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.