×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم معرفی سامانه دارو رسان بیمه دی، ضمن تقدیر از عملکرد بیمه دی در به روز رسانی پرداختها، این طرح را در راستای تکریم جامعه هدف و ایجاد عدالت در دسترسی خدمات برشمرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ دکتر محمد میرزابیگی با بیان این مطلب افزود: بر اساس نیاز سنجی های انجام شده از جامعه ایثارگری، برنامه هایی تدوین و عملیاتی و ابلاغ شده است تا در ادامه بتوانیم با کمک شرکت های بیمه دی و متد، به تقویت ارائه خدمات بپردازیم.
وی همچنین بیان داشت: تقویت مراکز درمانی شهرستان ها و توزیع خدمت برای ارائه خدمات در محل نیز از اولویت های بنیاد شهید برای رفاه حال بیمه شدگان، کاهش رفت آمد و هزینه های غیر ضروری است.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طرح دارورسان گفت: با هدف ایجاد عدالت در دسترسی خدمات، خدمت رسانی به بیماران مزمن و بیماران سالمند، با حمایت دکتر قاضی زاده رئیس کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و به یاری شرکت بیمه دی، طرح دارورسان برای جانبازان ۷۰ درصد به صورت پایلوت راه اندازی خواهد شد که پیش بینی می شود بتواند اثر خوبی در کسب رضایتمندی جامعه هدف داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.