×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در دومین آیین نکوداشت هفته ی پدافند غیرعامل از مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری به عنوان مدیر برگزیده در زمینه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران تجلیل شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری،در این آیین که روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه به میزبانی شرکت ملی گاز ایران و در سالن همایش‌های کوشک برگزار شد، از برگزیدگان حوزه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران قدردانی شد.
بنابراین گزارش آیین نکوداشت امسال با حضور سردار محسن ساسانی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، علی‌اصغر حق‌بین؛ مدیرکل پدافند غیرعامل مدیریت بحران وزارت نفت، مجید چگینی، معاون وزیر نفت در امور گاز، عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و تنی چند از مدیران ارشد بخش صنعت نفت و گاز کشور برگزار شد و طی آن از مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری به دلیل نگاه جامع مدیریتی به حوزه پدافند غیرعامل در سطح پتروشیمی های کشور و نیز فعالیت موثر و کارا در مدیریت بحران منطقه اقتصادی انرژی پارس با اهداء لوح از سوی وزیر نفت تجلیل به عمل آمد.
در این لوح آمده است :
” اینک و در ایام نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۲ با شعار ایران پایدار به وسعت ایمان، به بلندای امید، از تلاش های صادقانه و اهتمام جنابعالی در پیاده سازی تدابیر فرمانده معظم کل قوا با هدف ارتقای پایداری ملی و عنایت و خلاقیت ویژه جنابعالی در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در عرصه ی انرژی خصوصا صنعت معظم نفت صورت گرفته است تقدیر نموده و به رسم یادبود این لوح تقدیر به حضورتان تقدیم می گردد.
گفتنی است در این مراسم از مجموعه الزام‌ها، راهنماها و دستورعمل‌های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت که در هفت فصل تهیه شده است رو نمایی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.