×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای بسیج تأکید کرد: “تفکر بسیجی و مقاومت در برابر استبداد و ظلم، امروز فراتر از معادلات معمول بین‌الملل و به پشتوانه ارزش‌های اخلاقی و فطری و انسانی، انگیزه‌بخش همه افراد آزادی‌خواه و حقیقت‌جوی جهان است.” متن پیام میرهاشم موسوی در گرامیداشت هفته بسیج به این شرح است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، این رکن اساسی است.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفته بسیج، گرامیداشت رشادت‌ها و شجاعت‌های دلیرمردان و شیرزنان غیور بسیجی در برهه‌های گوناگون انقلاب اسلامی است؛ پاکبازان و قهرمانان لشکر ایمان که در هشت سال دفاع مقدس، با حماسه‌آفرینی دلاورانه از مرزهای میهن و کیان اسلام و انقلاب پاسداری کردند، در عرصه سازندگی و بازسازی میهنمان نیز همواره درخشیده‌اند و هر جا که نیاز به نیروهای خدوم و مخلص برای گره گشودن از مشکلات نظام و مردم بوده است، پیشگام و پیش‌قدم بوده و هستند. این نهاد بزرگ مردمی که یادگار درایت و تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، اکنون با تجربیات ارزشمند کسب‌شده در حماسه دفاع مقدس و پس از آن، در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نیز مبارزه با رخدادهای ناگواری چون همه‌گیری بیماری کرونا و بلایای طبیعی منشاء اثرات مفید و مؤثر بوده است.
نهال طیبه بسیج که در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی به دست مراد و مرشد بسیجیان، امام خمینی (رض) در خاک پاک میهنمان غرس شد، اکنون به درخت تناوری بدل شده که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. شجره طیبه‌ای که حوزه تأثیر آن محدود به جغرافیای ایران اسلامی عزیز نبوده و اینک می‌توان نمود چنین روحیه مجاهدانه و آزادانه‌ای را در پهنای جغرافیای عالم دید. آری تفکر بسیجی و مقاومت در برابر استبداد و ظلم، امروز فراتر از معادلات معمول بین‌الملل و به پشتوانه ارزش‌های اخلاقی و فطری و انسانی، انگیزه‌بخش همه افراد آزادی‌خواه و حقیقت‌جو است و نمود و ثمرات آن را می‌توان در تحولات امروز و در کشورهای مختلف محور مقاومت نظیر عراق، یمن، سوریه، لبنان و سایر عدالت‌خواهان دید که در سراسر جهان مسائل امروز فلسطین و غزه و جنایت‌های بی‌سابقه‌ی رژیم منحوس اسرائیل و همدستانش را با قلبی آکنده از خشم و اندوه دنبال می‌کنند و در این مسیر در حال مجاهدت هستند؛ مجاهدتی که انشاءالله مطابق وعده الهی منجر به حماسه‌ای دیگر و رسوایی جبهه باطل خواهد شد.
هدف از برگزاری هفته بسیج، گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است. این هفته، فرصتی است برای گرامی‌داشت فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی که برای سرافرازی سرزمینمان انجام شده است. نام بسیج، یادآور خاطرات عزیزترین و بزرگترین مردان و زنان تاریخ ماست که همواره با روحیه فداکاری، ایثار و رشادت؛ مصدر امور خیر و خدمتگزاری بوده‌اند. سازمان تأمین‌اجتماعی که خود یک نهاد خدمتگزار به مردم است؛ در حال حاضر ۷۵ هزار نفر نیروی انسانی دارد که با روحیه انقلابی و بسیجی مشغول خدمت به جامعه معزز بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان هستند و بسیجی‌وار در صف خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و بسیجیان این سازمان، کارنامه‌ای درخشان در عرصه‌هایی چون دفاع از سلامت و نیز امنیت مردم داشته و در این راه شهدایی نیز تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.
اینجانب، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشان (ره) که بنیانگذار این نهاد مردمی و خدمتگزار بوده‌اند و تجلیل از مقام شامخ شهیدان بسیج در هشت‌سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و نیز دفاع از سلامت و امنیت مردم؛ هفته گرامیداشت بسیج و سالروز تأسیس بسیج مستضعفان را خدمت تمامی بسیجیان کشور، به‌ویژه همکاران بسیجی سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.