×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی آنلاین مدیران ستادی و استانی بانک، اظهار داشت: رعایت انضباط مالی و ارتقای شاخص‌های عملکردی باهدف تقویت نقش توسعه‌ای این بانک حائز اهمیت است.

وی در همین زمینه افزود: عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور در شاخص‌های گوناگون مورد رصد واقع می‌گردد و شعبی که در تحقق اهداف کمی و کیفی با کمبود و نارسایی مواجه باشند مورد رسیدگی و مراقبت قرار می‌گیرند و البته پشتیبانی اداری، فنی و تجهیزاتی از شبکه شعب باهدف بهبود عملکرد صورت می‌پذیرد.

محمدی افزود: کلیه عملیات بانکی صورت گرفته در شعب در خصوص تجهیز منابع، پرداخت تسهیلات، اعتبار اسنادی، فعالیت ارزی، صدور ضمانت‌نامه موردبررسی و آسیب‌شناسی قرارگرفته است و همچنین برای ارائه خدمات تخصصی به صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ در استان‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است و بانکداری جامع برای ارائه به این واحدهای بزرگ صنعتی و مشتریان و ذینفعان آنها اجرایی خواهد شد.

مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون وجود صندوق امانات این بانک را از خدمات ویژه بانک برشمرد و گفت: عموم هم‌وطنان در سراسر کشور می‌توانند از این ظرفیت مناسب برای حفظ امنیت دارایی‌های خود استفاده نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.