×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیران عامل بانک مسکن و شرکت دیجی کالا در حاشیه دومین روز برگزاری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های هماهنگ پرداخت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با بیان این مطلب که تحولات اجتماعی جامعه نیازهای جدیدی در حوزه بانکداری کشور ایجاد می کند گفت: سطح فعالیت بانک ها متناسب با این نیاز جامعه باید پیشرفت کند و خدمات بانکی متنوعی برای پاسخگویی به این درخواست ها ارایه شود.

وی افزود: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در حوزه مسکن و ساخت و ساز با قدمت ۸۵ ساله و با پیشینه درخشان خود که سال ها راهبر نظام بانکی در فعالیت اقتصادی در حوزه مسکن بوده است، تلاش می کند خود را با تحولات روز دنیا هماهنگ کند.

دکتر حسینی با بیان این مطلب که امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت دیجی کالا یکی از فعالیتهای بانک مسکن در حوزه همگامی با تحولات روز دنیاست گفت: بانک مسکن آمادگی دارد با توجه به بسترهایی که در این بانک وجود دارد ازظرفیتهای فینتکی، دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال استفاده کند.

وی با تاکید بر حضور موثرتر در بازار سرمایه افزود: تلاش می کنیم ابزارهای جدیدی در بازار سرمایه به ویژه در صندوق های زمین و ساختمان بوجود آوریم.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به ضرورت اعتماد سازی بیشتر مشتریان با ارایه خدمات جدیدتر افزود:تلاش می کنیم با ارایه طرح های خوب در حوزه بازار سرمایه و بورس از این اعتماد پاسداری کنیم.

دکتر حسینی خاطرنشان ساخت: ما بر انیم با اصلاح ساختار بانک مسکن به سمت بانکداری شرکتی قدم های بزرگی را در مسیر توسعه فناوری های نوین در ارایه خدمات به مشتریان برداریم.

وی افزایش ظرفیت های بانک در حوزه پیش فروش واحدهای مسکونی و به کارگیری صندوق های مسکن و ساختمان در بازار سرمایه را از جمله خدماتی عنوان کرد که در این حوزه می توان از آنها استفاده کرد.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: اقتصاد دیجیتال فرصت ایجاد خدمات بیشتر و هدفمند را برای ما ایجاد می کند به طوری که این فرصت باعث می شود که به مشتریان خدمات جدیدی ارایه دهیم و به رونق بیشتر چرخه اقتصادی در جامعه کمک کنیم.

دکتر حسینی با اشاره به دغدغه های دولت برای تامین نیاز روبه افزایش اقشار مختلف جامعه به مسکن گفت: در بانک مسکن با حمایت و همراهی دولت و سایر ارگان های مسوول می خواهیم با توسعه اقتصادی پایدار و هم افزایی ملی برای رفع این دغدغه های اقتصادی،معیشتی و از جمله مهم ترین آنها مسکن گام برداریم.

در قالب انعقاد تفاهم نامه بین بانک مسکن و دیجی کالا امکان خرید اعتباری تا سقف اعتباری ۵۰۰ میلیون ریال برای مشتریان بانک مسکن فراهم شده است به طوری که آنها می توانند با خرید اعتباری دی جی پی (الان بخر بعدا پرداخت کن) آن را در دو،چهار و شش مرحله پرداخت کنند.

مشتریان بانک مسکن می توانند علاوه بر خرید از دیجی کالا، از طریق تمامی درگاه های دیجی پی در حوزه خرید، سفر، گردشگری و …استفاده کنند.

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های هماهنگ پرداخت با موضوع گذار به بانکداری هوشمند به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک روزهای ۲۹ و ۳۰آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.