×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

تفاهمنامه همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق تامین خسارت‌های بدنی به امضای فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و مهدی قمصریان مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی رسید.
به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، این تفاهم‌نامه در راستای تعمیم و گسترش فرهنگ بیمه و ترغیب رانندگان فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث به اخذ بیمه‌نامه برای پیشگیری از زیان‌های ناشی از حوادث رانندگی منعقد شد.
فرشاد مهدی‌پور در جلسه‌ای که به‌منظور امضای تفاهم‌نامه مذکور در سالن جلسات معاونت مطبوعاتی برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدام ابتکاری صندوق برای انعقاد این تفاهم‌نامه، اجرای آن را بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی برای کاهش تصادفات رانندگی و آثار زیانبار اقتصادی و اجتماعی آن دانست.
وی توجه ویژه به رسانه را در ابتدای زنجیره هر اقدام مهمی، ضروری دانست و گفت: مادامیکه ما از فرهنگ‌سازی برای تنظیم روابط و مسئولیت‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم می‌بایست به ابزار رسانه توجه جدی و مضاعفی داشته باشیم.
معاون مطبوعاتی با اشاره به اهتمام مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود نظیر تعمیم و گسترش فرهنگ بیمه در بین اقشار مختلف مردم، از آمادگی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، اداره کل رسانه‌های خارجی، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی این وزارتخانه برای کمک به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جهت توسعه فرهنگ بیمه خبر داد.
مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی نیز در سخنانی، استانداردسازیِ ارتباط رسانه‌ها با دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری دانست و گفت: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تخصصی‌ترین مجموعه در حوزه تعامل با رسانه‌ها است.
وی با اشاره به تاثیر فرهنگ‌سازی در کاهش تلفات حوادث جاده ای و آثار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن بر لزوم همکاری رسانه ها در این امر تاکید کرد.
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ، حامد سهرابی مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت فکری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد جواد ابراهیمی مدیر توسعه منابع انسانی و ثابت جلیسه مدیر روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی نیز ازجمله حاضران در جلسه امضای تفاهم‌نامه بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.