×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل چو در کنفرانس مطبوعاتی ” LG World Premiere” چشم‌انداز نوآوری‌های طراحی شده برای بهتر کردن زندگی کاربران را تشریح کرد.

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس (LG) کنفرانس مطبوعاتی خود با نام “LG World Premiere” را درMandalay Bay Convention Center واقع در لاس‌وگاس در ایالت نوادای ایالات متحده آمریکا برگزار کرد. مدیرعامل ویلیام چو با شعار (Life is Good) در مورد تلاش‌های ال­جی برای ایجاد نوآوری‌هایی در راستای فراهم کردن زندگی بهتر برای همه و تضمین آینده‌ای پایدار برای همه توضیح داد.

مدیرعامل چو ضمن تأیید تعهد شرکت به پذیرش چالش‌های جدید علی‌رغم عدم قطعیت‌های گوناگون، نمایشگاه را با تأکید بر این نکته که پاسخ همیشه در دستان مشتری است، افتتاح کرد. چو ادامه داد:”آغاز و پایان تمامی نوآوری‌های ما مشتریان هستند و با این نوآوری‌هاست که ما امیدواریم بتوانیم لبخندی بر چهره آن‌ها بیاوریم”.

نوآوری‌های کاربر-محور برای یک زندگی بهتر

مدیرعامل چو بر تعهد ال‌جی به ارائه ارزش‌های جدید به کاربران خود از طریق معرفی نوآوری‌های بسیار پیشرفته مانند LG OLED که تجربه تماشای مشتریان را کاملاً متحول کرد، تأکید کرد. LG OLED اکنون در جشن ۱۰ سالگی خود به ایجاد استانداردهای جدید صنعتی در کیفیت تصویر و تجربه‌های کاربری منحصر به فرد ادامه می‌دهد. این شرکت برای ارتقاء هر چه بیشتر تجربه کاربری و فراهم کردن امکان بهبود تجربه تماشا توسط کاربران تلویزیون به شکل فعالانه‌ای با شرکای خود به منظور معرفی خدمات تعاملی مختلف و جدید از طریق تلویزیون‌های ال‌جی مانند پلتفرم آموزش آنلاین MasterClass، اپلیکیشن ورزشی MaxPro و سرویس متاورس Sansar همکاری می‌کند.

مدیر عامل چو به بخش حمل و نقل اشاره کرد، جایی که پس از تلاش بسیار، این شرکت خود را از طریق شرکت راه‌کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی الکترونیکس به عنوان یکی از شرکای نوآوری محبوب در صنعت خودرو به جهان شناساند. ال‌جی با برخی از شناخته‌شده‌ترین برندهای خودروی جهان، همکاری کرده­است و از بینش مشتریان خود از لوازم الکترونیکی مصرفی، فناوری‌های پیشرفته و حوزه‌های مختلف تخصصی استفاده می‌کند تا تجربه داخل خودرو را ارتقا دهد.

آقای چو همچنین درباره  LG ThinQ UP، دسته جدیدی از لوازم خانگی در حال تکامل که قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد، سخن گفت. این سری جدید محصولات، شامل محصولاتی انقلابی مانند یخچال MoodUP™ ال‌جی است که می‌تواند رنگ خود را برای تطبق با سلیقه، روحیه و دکوراسیون آشپزخانه کاربران تغییر دهد.

تجارت‌های آینده برای توسعه تجربه کاربری

مدیرعامل چو سپس بر هدف ال‌جی مبنی بر ارائه تجربه‌های “جدید”، “منحصربه‌فرد” و “اولین در نوع خود” در تمامی محصولات و راه‌کارهای این شرکت برای فراهم کردن یک زندگی بهتر برای همه تأکید کرد. برای گسترش تجربه کاربری در زمینه‌های بیشتر و متنوع‌تر، این شرکت از برنامه‌های مختلفی برای حمایت از نوآوران و تشویق کارکنان ال‌جی به پذیرش دلیرانه چالش‌های جدید استفاده می‌کند.

ال‌جی در نمایشگاه CES از برخی از محصولات توسعه یافته در آزمایشگاه‌های ال‌جی، پروژه جدید این شرکت که محصولات، خدمات و فعالیت های بازاریابی مبتنی بر ایده‌های تجربی و مفاهیم نوآورانه از داخل و خارج شرکت را در بر می گیرد، ” Hover Gym” یک راه‌کار تناسب اندام با استفاده از فن‌آوری کنترل موتور که به کاربر اجازه می‌دهد بدون دمبل‌های جداگانه ورزش کند،  “excicle” یک راه‌کار ورزش در خانه که تجربه رکاب‌زنی در فضای بسته منحصر به فردی را ارائه می‌دهد، “brid.zzz”  یک راه­حل بهینه مراقبت از خواب که امواج مغزی را حس کرده و  ضربانی برای کمک به آرامش کاربران تولید می‌کند و “pluspo” یک پلتفرم خدماتی که هنگامی که وسایل حمل و نقل شخصی مانند دوچرخه‌های برقی و kickboardهای برقی روی ایستگاه­های شارژ وایرلس آن نصب می شوند، به کاربر پاداش می‌دهد.

ال‌جی در حال گسترش سبد تجاری خود است تا حوزه‌های جدیدی مانند شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV) ، سلامت در حوزه دیجیتال و خدمات محتوا برای پلتفرم webOS را در بر بگیرد. این شرکت همچنین در حال افزایش سرمایه‌گذاری در فناوری‌های اصلی “آینده”، مانند هوش مصنوعی و شبکه ۶G، و همکاری با استارت‌آپ‌ها از طریق LG NOVA  (مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی) است.

مدیرعامل چو همچنین بر تلاش‌های مستمر ال‌جی برای مشارکت استراتژیک با شرکت‌های پیشگام جهانی از طیف گسترده‌ای از صنایع تاکید کرد. به ویژه در صنعت محتوا، این شرکت با شرکای ارزشمند بسیاری همکاری نزدیک داشته تا محتوای بیشتری را برای لذت کاربران فراهم کند.

در این کنفرانس، چو یکی از شرکای کلیدی ال‌جی در خدمات محتوا را معرفی کرد – تام رایان، (رئیس و مدیرعامل Paramount Streaming). آقای Ryan برای شرح تلاش‌های مشترک دو شرکت برای ارائه تجربه‌ای باور نکردنی به ده‌ها میلیون مشتری از سراسر جهان به روی سن آمد. مدیرعامل رایان گفت : “تلویزیون Pluto، خدمات پیشرو در پخش رایگان برنامه‌های تلویزیونی، یکپارچه‌سازی کانال‌های ما برای کانال‌های ال‌جی را با افزودن ۱۰۰ کانال در سراسر جهان در فصل جاری گسترش می‌دهد.” آقای رایان در پایان اظهار داشت این دو شرکت در سال ۲۰۲۳ به گسترش همکاری و توانایی‌های خود ادامه خواهند داد.

تعهدی برای ایجاد آینده ای بهتر

مدیرعامل چو در پایان سخنرانی خود بر تعهد بی­وقفه ال‌جی به عنوان یک شهروند حقوقی مسئول برای تحقق آینده‌ای پایدار و تمرکز این شرکت برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای همه تاکید کرد. چالش جهانی فناوری‌اطلاعات برای جوانان توان‌یاب (GITC) است که از سال ۲۰۱۱، به بیش از ۴۰۰۰ جوان برای بدست‌آوردن مهارت در فناوری با هدف از بین بردن شکاف دیجیتال برای توان‌یابان کمک کرده است، نمونه‌ای از این تلاش‌هاست.

مدیرعامل چو همچنین به وعده ال‌جی برای افزایش دسترسی‌پذیری محصولات و خدمات ال‌جی برای اطمینان از استفاده آسان توان‌یابان و سالمندان اشاره کرد. این شرکت با استفاده از راهنمایی‌ بازخوردهای “گروه مشاوران توان‌یاب” ال‌جی که از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده و از توان‌یابانی با توانایی‌های مختلف و کارشناسان تشکیل شده است، به صورت مداوم به ارائه محصولات بدون مانع که به آسانی برای همه قابل استفاده باشد ادامه می‌دهد. در کره‌جنوبی، ال‌جی اقدامات مختلفی را برای بهبود دسترسی انجام داده است، مانند تدوین کتابچه راهنمای محصول شامل راهنمای صوتی و زبان اشاره، توزیع برچسب‌های بریل برای لوازم خانگی و راه‌اندازی مراکز مشاوره زبان اشاره است.

در راستای همین موضوع، مدیرعامل چهار فینالیست اولین مسابقه جایزه “Life is Good” را معرفی کرد. این مسابقه یک چالش نوآوری راه‌اندازی شده توسط شرکت برای ترویج چشم‌انداز زندگی خوب است و تقویت نوآوران مشتاق به خلق اثری مثبت در زندگی مردم و کره زمین است. فینالیست‌ها Day1Lab، Dot Inc.، NONA Desalination و SOLUTUM از حمایت ال‌جی برای کمک به تنظیم و راه‌اندازی راه‌کار‌های ابداعی خود برای ایجاد زندگی بهتر برای همه برخوردار خواهند شد. پس از این که هر ۴ تیم ایده‌های خود را برای آخرین بار در ۱۶ ژانویه در پارک علم و فناوری ال­جی در سئول کره ارائه کردند، مبلغ ۰۵/۱ میلیون دلاری جایزه بر اساس رتبه‌های به‌دست آمده بین چهار برنده تقسیم خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره محصولاتی که شرکت در نمایشگاه CES 2023 ارائه خواهد کرد از سایت نمایشگاه CES ال­جی (www.LG.com/CES2023) و کانال یوتیوب ال‌جی بازدید کنید و در طول برگزاری نمایشگاه منتظر خبرهای جدید باشید.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.