×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون همزمان با دهه ‌فجر در افتتاحیه شرکت تعاونی آریا گستر، تعاون را ظرفیت موثر برای فعالیت در همه بخش‌های اقتصادی معرفی نمود.
کیوسک خبر ـ سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون همزمان با دهه مبارکه فجر در آئین افتتاح شرکت تعاونی فنی حرفه‌ای آریا گستر گفت: فعالیت در عرصه آموزش‌های کاربردی و مهارت‌افزایی منتج به کیفی‌سازی نیروی انسانی برای ورود به بازار اشتغال و کار در جهت ایجاد ارزش افزوده است.

معادی پرداخت تسهیلات اعتباری و حمایت از شرکت‌های تعاونی خدماتی در عرصه آموزش‌های عملی و افزایش مهارت انسانی جوان تحصیکرده را کمکی موثر برای توانمندسازی و کوتاه کردن مسیر اشتغال و همراهی و پشتیبانی از کارآفرینان خلاق و سرمایه‌گذاران و حرکت در مسیر پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان است طرح تعاونی آریا گستر شهرستان بابل با تسهیلات اعتباری ۶ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون مورد بهره‌برداری گرفت.
گفتنی است در ادامه طرح مجموعه تندرستی و آب‌درمانی رویای زندگی شهرستان بابلسر با تسهیلات اعتباری ۳۴ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون از محل بند الف تبصره ۱۸ افتتاح شد.
شایان ذکر است در افتتاح طرح‌های شهرستان‌های بابل و بابلسر علاوه بر سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور شعب و بازاریابی، رئوف احمدی مدیر اداره شعب استان مازندران، معاونین و روسای شعب این استان حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.