×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر هادی حق شناس اظهار داشت: باید مصوبات در کوتاهترین زمان ممکن به واحدهای صنفی و دستگاه های اجرایی ابلاغ شود.
وی ضمن تقدیر از تمام کسانی که در رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را دارند، تصریح کرد: شبکه بهداشت وظیفه اصلی اخطار دهی را بر عهده دارد و پس از آن دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت پروتکلها هستند.
استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۶۲ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند، گفت: اگر چه تعداد بیماران استان رو به کاهش است اما گلستان در وضعیت قرمز قرار دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.
دکتر حق شناس با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک برای همه مردم گفت: کارمندان ملزم به ماسک زدن در محیط فعالیت هستند و در صورت تخطی مدیران ملزم به تشکیل پرونده برای متخلفین هستند.
استاندار گلستان در خصوص فعالیت کارکنان دولت گفت: ظرف یک هفته آینده کارمندان می‌توانند به صورت یک سوم و دو سوم با اولویت مرخصی بانوان در محیط کار حاضر شوند.
دکتر حق شناس اظهار کرد: اداره کل امور روستایی با همکاری شبکه بهداشت نسبت به احیای کمیته سلامت در روستاها در راستای اطلاع رسانی و عبور از بحران کرونا اقدام کند.
استاندار گلستان در توصیه به مردم شریف استان گفت: تک تک شهروندان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن از شیوع ویروس کرونا جلوگیری نمایند تا بتوانیم هر چه زودتر با کمترین میزان فوتی از این بیماری عبور کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.