×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تسلیت رئیس جمهور و معاون اول وی در پی درگذشت  مرحوم عادل آذر

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت  مرحوم عادل آذر آورده است: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت خدمتگزار متعهد، همکار عزیز و گرامی مرحوم جناب آقای دکتر عادل‌آذر موجب تأثر فراوان شد.
این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، عموم بستگان و  دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان علّو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور در پی درگذشت عادل آذر

همچنین معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت  عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است: 

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای دکتر عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی موجب اندوه و تأثر شد.
مرحوم عادل آذر که نمایندگی مردم استان ایلام در ‌مجلس هفتم و ریاست دیوان محاسبات کشور و ریاست مرکز آمار ایران را در کارنامه خود دارد، در دوران حیات خویش در جایگاههای مختلف خدمات ارزنده‌ای به مردم و کشور ارائه کرد.
اینجانب درگذشت این مدیر خدوم را تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده محترمش صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.