×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بورس اوراق بهادار تهران امروز در آغاز معاملات روند مثبتی را طی کرد ولی در میانه بازار روند بازار منفی شد ، به طوریکه در پایان معاملات اولین روز هفته شاخص با رشد ۲۸۶۷واحدی به رقم یک میلیون و ۳۱۷هزار و ۴۶۵واحد رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، شاخص هم وزن بازار نیز روند روبه رشدی را طی کرد و با رشد ۱۲۹۸واحدی به رقم ۳۸۱هزارو ۷۶۵واحد رسید .

امروز نمادهای پالایش نفت اصفهان ، پالایش نفت بندرعباس ، ایران خودرو ، سایپا ، بورس کالای ایران و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس را داشتند ودر مقابل فجر انرژی خلیج فارس ، معدنی و صنعتی گل گهر ، صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، معدنی و صنعتی چادرملو ، مبین انرژی خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را به ثبت رساندند.

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۴۲ واحد افزایش داشت و به ۱۷ هزار و ۹۶۲ واحد رسید.امروز نمادهای پالایش نفت لاوان، پالایش نفت شیراز، صنعتی مینو و فرابورس ایران بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای فولاد غدیر ایرانیان، بیمه پاسارگاد و آریاساسول بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به بیش از ۸ هزار تومان افزایش یافت. ارزش معاملات خرد سهام با افزایش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.