×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، حمیدرضا ترقی درباره اینکه چه اشخاص و جریان های شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ دارند، اظهار کرد: مردم نسبت به وضع موجود ناراضی بوده و سیاست های دولت و جریان حاکم بر دولت را موفق ارزیابی نکرده، بلکه آن سیاست ها را موجب بروز مشکلات عدیده اقتصادی خود می دانند.این مساله موجب می شود گرایش مردم به سوی کسانی باشد که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و قادر باشند به سرعت مشکلات اقتصادی را جبران کنند.

وی ادامه داد: مردم همچنین دولتی شاداب، جوان و سرزنده میخواهند که از کار برای مردم خسته نشود و برنامه قوی و مناسبی برای اداره کشور برخوردار باشد.مردم همچنین به کسانی گرایش دارند که پشتوانه فکری و تشکیلاتی داشته باشند، زیرا این تشکیلات می تواند نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی و قوی به لحاظ مدیریتی ارائه کند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: تشکیلات قوی داشتن و معرفی حداقل ده نفر از تیم کاری در حوزه های اقتصاد،فرهنگ و صنعت به همراه نامزد انتخابات ریاست جمهوری، تاثیر زیادی بر رای آوری دارد. این چنین فردی احتمال موفقیت بیشتری نسبت به کسی دارد که به صورت عملی وابستگی تشکیلاتی ندارد و نیروهای مدنظر خود را از جریان‌های مختلف انتخاب می کند.کسی که وابستگی تشکیلاتی دارد،از سوی تشکیلات فکر، برنامه و نیرو دریافت کرده و تقویت می شود.

ترقی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما رییس جمهور۱۴۰۰به چه تشکیلاتی تعلق دارد، گفت: مردم دیگر رغبتی به اصلاح طلبان و اعتدالی ها ندارند و دنبال نیروهایی هستند که مومن به انقلاب بوده و زیرساخت های گام دوم انقلاب را فراهم کنند و با سیاست های کلان نظام همراهی تضمین شده ای داشته باشند تا یا سرعت کشور را از مشکلات عبور دهند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.