×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی شیراز در اجلاس سراسری نشان کیفیت و مشتری مداری سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت تندیس و لوح برتر این اجلاس شد و همزمان مدیرعامل این شرکت در سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش‌آفرین کشور، عنوان مدیر برتر در خلاقیت و نوآوری کسب و کار را کسب کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز: در اجلاس سراسری نشان کیفیت و مشتری مداری سال ۱۴۰۲ که در مرکز همایش‌های صدا و سیمای تهران و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد کشوری و صنایع و همچنین کارشناسان و متخصصان حوزه کیفیت و مشتری مداری برگزار شد، شرکت پتروشیمی شیراز موفق به دریافت تندیس و لوح برتر شد.

بنابراین گزارش، پتروشیمی شیراز در شاخص‌هایی همچون؛ کیفیت محصولات و خدمات، رضایتمندی مشتریان، بهبود مستمر و تعالی سازمانی حائز بالاترین امتیاز شد و با دریافت پنج ستاره به عنوان واحد نمونه معرفی و تجلیل شد.

همچنین در این اجلاس از مهندس احمدرضا حیدرنیا، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز با اهدای لوحی تقدیر شد.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز پس از کسب عنوان برتر در این اجلاس طی پیامی ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت، گفت: ما در پتروشیمی شیراز همواره بر کیفیت و مشتری مداری به عنوان دو رکن اساسی توسعه پایدار تأکید داشته‌ایم.

مهندس احمدرضا حیدرنیا، کسب تندیس برتر اجلاس سراسری نشان کیفیت و مشتری مداری را نشان‌ از تلاش و تعهد کارکنان شرکت متبوع در تحقق این مهم عنوان کرد.

وی همچنین کسب نشان کیفیت و مشتری مداری را افزایش اعتبار شرکت پتروشیمی شیراز دانست و گفت: کسب عنوان برتر نشان از بهبود روابط با مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان، کاهش هزینه‌های تولید و خدمات،افزایش بهره‌وری، بهبود عملکرد سازمانی دارد.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز تصریح کرد: این شرکت با کسب نشان کیفیت و مشتری مداری در سال ۱۴۰۲، نشان داد در مسیر تعالی سازمانی و کسب موفقیت‌های بیشتر در زمینه کیفیت و مشتری مداری گام‌های مهمی برداشته است.

گفتنی است، اجلاس سراسری نشان کیفیت و مشتری مداری با هدف ترویج فرهنگ کیفیت و مشتری مداری در سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و همچنین به منظور شناسایی و معرفی شرکت‌های برتر در زمینه کیفیت و مشتری مداری، و تقدیر از تلاش‌های این شرکت‌ها برگزار شد.

کسب عنوان مدیر برتر کشور در خلاقیت و نوآوری کسب و کار

همچنین در سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش‌آفرین کشور که با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان توسعه و تجارت ایران و سازمان بین‌المللی برند برگزار شد، از شرکت پتروشیمی شیراز و مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

در این اجلاس، مهندس احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش‌آفرین ایران معرفی با اهدای لوح تقدیر و تندیس از وی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه نفت و گاز پارسیان است که نقش بسزایی در ذخیره‌سازی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور دارد و در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و نوآورانه، توانسته به جایگاه یکی از شرکت‌های برتر پتروشیمی در کشور دست یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.