×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

شاخص کل بورس امروز هم با کاهش ۱۷۹۵ واحد تا رقم یک میلیون و ۳۸۸ هزارو ۹۳۸ واحد تنزل یافت و شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۵۴۲ واحد کاهش رقم ۴۰۲ هزار و ۴۸۳ واحد را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، ارزش معاملات خرد سهام با کاهش نسبت به روز قبل به رقم ۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان رسیدو ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۴۲ هزار و ۷۳۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

در معاملات امروز بازار نمادهای «کگل»، «فارس» و «کچاد» بیشترین تأثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند. ولی نمادهای «فولاد»، «نوری» و «فخوز» تأثیر مثبت را بر شاخص کل ثبت کردند.

بنابراین گزارش، امروز نماد های «شستا»، «خودرو»، «خساپا»، «فولاد»، «سکرد»، «خگستر» و «(آسیاتک» در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

در پایان معاملات ‌امروز دوشنبه ۲۱شهریور ماه ۱۴۰۱، ۴۶ درصد بازار رشد قیمت را تجربه کرد و ۵۴ درصد بازار با کاهش مواجه شد .

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۶۷ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۷۵۵ واحد ایستاد.سرمایه‌گذاری صباتامین، سنگ اهن گهرزمین، تولید نیروی برق دماوند، بیمه پاسارگاد و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.