×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
تحول کیفیت، طرحی فراگیر برای تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو

رییس هیات مدیره ساپکو در خصوص رتبه بندی تامین کنندگان قطعات ایران خودرو گفت: رتبه بندی سازندگان لزوما مترادف با رتبه‌ و سطح کیفیت قطعات تولیدی نیست، این شاخص براساس معیارهای سطح فناوری و توان تامین و سیستم های کیفی سازنده تعیین می شود و تولیدکنندگان براساس این فاکتورها گروه بندی می شوند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- سهراب برفروشان در نشست خبری با اصحاب رسانه، تصریح کرد: رتبه شماره یک قطعه ساز لزوما به معنی کیفیت بهتر قطعات آن نسبت به رتبه دوم نیست و تمامی قطعات تولید و عرضه شده از طرف حوزه کیفی محصولات ایران خودرو ارزیابی می شود .
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این‌که طرح تحول کیفیت در راستای اجرای فرامین رییس جمهوری در ارتقای کیفیت محصولات، در سه مرحله اجرا خواهد شد، گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با امکانات و تجهیزات و ایمنی روز، یکی از اقداماتی است که با جدیت در گروه صنعتی ایران خودرو دنبال می شود.
وی ادامه داد: محصولات قدیمی نیز یکی پس از دیگری از چرخه تولید خارج خواهند شد و سایر محصولات نیز با کیفیت مطلوب تولید خواهند شد.
برفروشان با بیان این که ۲۷۹ پروژه ارتقای کیفیت در زنجیره تولید خودرو تعریف و جاری شده، گفت: هفت محصول جدید که قادر به پاسخ‌گویی استانداردهای ۸۵ گانه و رقابت با محصولات مشابه هستند تولید و عرضه خواهند شد و ۷۳ پروژه برای محصولات در حال تولید در حوزه قوای محرکه، گیربکس، رنگ، استحکام و دوام بدنه نیز در حال اجراست که ثمرات این پروژه ها در نیمه دوم امسال مشخص می‌شود.
وی با بیان این‌که ۱۹۹ پروژه دیگر تا پایان سال پیاده سازی خواهد شد، افزود: تعامل با سازنده‌ها برای افزایش کیفیت قطعات، افزایش نظارت‌های سازمانی و اداری در زنجیره تولید و تامین و عرضه مستمر قطعات باکیفیت به خطوط تولید و شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سیستم ها و به روز رسانی خطوط تولید از مهم‌ترین پروژه هاست.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به نقش و جایگاه شرکت ایساکو گفت: شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو خط مقدم ارتباط با مشتریان است و برنامه های متنوعی براساس نظرات مشتریان که توسط وزارت صمت ارایه شده برای خدمات رسانی مطلوب تر و افزایش رضایتمندی آنان اجرا می شود.
وی طرح تحول کیفیت را طرحی فراگیر برای تمامی محصولات تولیدی ایران خودرو دانست و گفت: این طرح در مرحله نخست برای خودرو تارا به اجرا گذشته شده و در آینده با ارزیابی و بررسی شرایط تولید و کیفیت، دیگر محصولات نیز به مرور مشمول آن خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.