×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، کریمی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در پایگاه بسیج بانک دی با استناد به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، افرادی که در بسیج فعالیت می کنند را لشگر مخلص خدا دانست و گفت: بسیج، خانه انسان های آزاده و وارسته ای است که با عشق و تعهد به آن قدم گذاشته و هر اقدام و فعالیتی که انجام می دهند فقط برای رضای خدا و کمک به خلق خدا است.
کریمی با اشاره به حضور بسیجی وار مردم ایران در مبارزات دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و نیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: با نگاهی به تاریخ اسلام نیز می توان دریافت موفقیت های چشمگیر مسلمانان صدر اسلام به پشتوانه یک بسیج عظیم و مخلص مردمی شکل گرفته بود و امروزه نیز بسیجیان باید در خط مقدم عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی پیشگام باشند و با اندیشه و اقدامات فرهنگی خود از دستاوردهای کشور صیانت کنند.
مدیرعامل بانک دی به ترویج و تقویت تفکر بسیجی در بین همکاران تاکید کرد و گفت: همکاران بسیجی به ویژه در شعب باید به عنوان یک الگو عمل کنند و با رفتار و منش نشات گرفته از ارزش های بسیجی موجب رضایت بیشتر مردم شوند تا از این طریق رضایت اجتماعی از نظام را توسعه بخشند.
وی همچنین ضمن اعلام حمایت همه جانبه از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج بانک دی به توسعه اقدامات فرهنگی و ورزشی بسیج تاکید کرد و گفت: شایسته است، همکاران عضو بسیج در کنار اقدامات فرهنگی و مذهبی برای ترویج روحیه نشاط و فرهنگ پهلوانی بین همکاران، توسعه مسابقات ورزشی را در دستور کار قرار دهند.
 گفتنی است در این جلسه، حسن عباسیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک دی ضمن ارایه گزارش عملکرد جامعی از اقدامات بسیج به تشریح دستاوردها و برنامه های این نهاد پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.