×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت نیرپارس در حاشیه بازدید از ایستگاه گاز اردستان با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران داخلی‌سازی توربوکمپرسور در گروه مپنا را خبر بسیار خوبی برای صنعت نفت و گاز کشور دانست.
کیوسک خبر ـ مهندس محمدرضا پارساپور با اشاره به عزم این شرکت در بهره‌گیری از تجهیزات بومی‌سازی شده برای اجرای پروژه‌ها گفت: هم اکنون بخش عمده‌ای از تجهیزات نصب شده در پروژه یکصد دستگاه توربوکمپرسور ایرانی و از تولیدات گروه مپنا تامین شده است.
او افزود: در پروژه یکصد دستگاه توربوکمپرسور که با مدیریت شرکت نیرپارس درحال اجرا است تاکنون ۷۶ دستگاه توربین و ۵۵ دستگاه کمپرسور به شرکت ملی توسعه گاز ایران به عنوان کارفرما این پروژه، تحویل داده شده است.
پارساپور با تاکید بر اینکه رساندن تجهیزات و کالای مصرفی این پروژه به موقع و براساس زمانبندی انجام شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: طبق پیش‌بینی انجام شده با تلاش کارکنان و متخصصان شرکت نیرپارس، اجرای پروژه یکصد دستگاه توربوکمپرسور به موقع عملیاتی خواهد شد.
او هچنین تصریح کرد: در پروه یکصد دستگاه توربوکمپرسور شرکت نیرپارس مهندسی، تامین، ساخت و راه‌اندازی کلیه تجهیزات توربوکمپرسور را برعهده دارد.
مدیرعامل شرکت نیرپارس افزود: اجرای این پروژه با مدیریت شرکت نیرپارس و همکاری شرکت توگا و مکو درحال انجام است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.