×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تجلیل بانک پارسیان از آتش نشانان

کیوسک خبر ـ مدیر روابط عمومی بانک پارسیان به همراه تنی چند از کارکنان خود با حضور در ایستگاه ۲۵ آتش نشانی ضمن تبریک و خدا قوت و دیدار با رییس این سازمان، با اهدای شاخه گل به آتش نشانان و لوح سپاس از تلاش های شبانه روزی آنان تقدیر کرد.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم طی گفت و گو با آتش نشانان این ایستگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان پالایشگاه آبادان در سال ۱۳۵۹ و همچنین شهید علی لندی، نوجوان فداکار و ایثارگر، اظهار داشت: شما مایه افتخار همه کشور هستید و ما همواره ایثار و فداکاری شما را ارج می نهیم وهمواره در قلب ما وهمه مردم جای دارید.
بهرام هنرپرور ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است واین روز بهانه ای است که ما قدردان زحمات نیروهای آتش نشانی باشیم.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان توجه و اهمیت این بانک نسبت به آتش نشانان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیمه پارسیان از شرکت های گروه مالی بانک پارسیان به بهانه هفتم مهر به عنوان روز ایمنی و آتش‌نشانی تخفیفات ویژه‌ای برای آتش‌نشانان درنظر گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بیمه پارسیان به این‌مناسبت و به پاس قدردانی و تشکر از تلاش و زحمات فداکارانه آتش‌نشانان عزیز این مرز و بوم، از تاریخ ۷ مهر لغایت ۳۰مهر ۷۰% تخفیف ویژه بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی ایشان ارائه می‌کند که آتش‌نشانان گرامی به منظور استفاده از این طرح و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه کنند.