×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش باستانی در آستانه عیدسعید غدیرخم با حضور وزیر ورزش و امور جوانان و رئیس و اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران، در زورخانه این بانک برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید حمید سجادی وزیر ورزش و امور جوانان در این مراسم گفت: تقویت ورزش باستانی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما علاوه بر رشد این ورزش در کشور تلاش می کنیم تا ورزش باستانی را در کشورهای دیگر نیز توسعه دهیم.

سجادی با تقدیر از اقدام بانک ملی ایران در گرامیداشت پیشکسوتان ورزش باستانی، بیان کرد: بانک ملی ایران سابقه ای طولانی در حمایت از ورزش و ورزشکاران به خصوص ورزش باستانی دارد و زورخانه این بانک محفل رشد و بالندگی پهلوانان بسیاری از سال های گذشته بوده است.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تجلیل از مقام پیشکسوتان این ورزش گفت: اهتمام بانک ملی ایران به ورزش باستانی و ایجاد امکان برای رشد و بالندگی پهلوانان نامدار کشور در این زورخانه، نشان دهنده مردمی بودن این بانک است.

شفیعی ابراز امیدواری کرد بانک ملی ایران بتواند به واسطه فعالیت ورزشکاران در این زورخانه گام مهمی در تقویت فرهنگ ورزش باستانی در بین اقشار مختلف مردم بردارد و نسبت به تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی در این عرصه کوشا باشد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان ورزش باستانی توسط وزیر ورزش و جوانان و رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران، تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.