×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس اکبری، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان در مراسم تجلیل از منتخبین بازنشسته و مستمری بگیران استانی اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۹۷۶هزار و۵۶۰ نفر در هرمزگان زیر چتر خدمات تامین اجتماعی قرار دارند که ۵۵درصد از جمعیت استان را شامل می شود.
وی مجموع بیمه شدگان اصلی و تبعی را ۸۸۴هزار و ۷۲۲نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۵۲هزار و ۶۳۰ نفر مستمری بگیر در استان هرمزگان تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آنها جمعیتی بالغ بر ۹۱هزار و ۸۳۸نفر را شامل می شود.
اکبری با اعلام افزایش ۱۰ درصدی آمار افزایش جمعیت مستمری بگیران تا مرداد۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تصریح کرد: از جمع کل مستمری بگیران، ۲۲هزار و ۷۰۰ نفر بازنشسته، یکهزار و ۳۶۷ نفر از کارافتاده، ۱۱هزار و ۴۶۵ نفر فوت شده و ۲۸هزار و ۵۶۳نفر بازمانده هستند.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان رقم پرداختی تعهدات بلند مدت در یکساله ۹۸ را ۹۲۶میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: میزان پرداختی مربوط به این تعهدات در شش ماهه اول ۹۹ نیز مبلغی بالغ بر ۴۸۸میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به آمار پرداختی های تعهدات کوتاه مدت گفت: در یکساله ۹۸ رقمی بالغ بر ۲۸میلیارد تومان و در در شش ماه اول سال ۹۹ نیز ۱۲میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه مدت پرداخت شده است.
به گفته اکبری، در شهریورماه ۹۹ بابت متناسب سازی حقوق بازنشستگان بیش از ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
شایان ذکر است، در این مراسم عباس صادقی(پدر رضا صادقی، خواننده مطرح کشور) به عنوان بازنشسته نمونه استانی و  مریم حیدری مادر شهید و همسر بازمانده نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند که لوح سپاس، هدایا و تندیس ویژه به آنها اهدا شد.
یادآور می شود، واحدهای اجرایی تامین اجتماعی در استان هرمزگان شامل تعداد  ۱۷ شعبه اصلی، ۱۳ شعبه اقماری و ۷کارگزاری است و حدود ۳۰هزار کارگاه فعال و ۳۶هزار کارگاه نیمه فعال در این استان تحت پوشش قرار دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.