×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی شیراز روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه سال ۱۴۰۱ در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی و به منظور تجلیل از زحمات بی شائبه ای که کارکنان بازنشسته در طول دوران خدمت خود دراین شرکت داشتند ، مراسمی را با حضور مهندس پورکیا مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی شیراز و جمعی از مدیران این شرکت برگزار کرد.

کیوسک خبر ـ در این مراسم مهندس پورکیا ضمن خیر مقدم به بازنشستگان از خدمات آنها در طول دوران فعالیت شغلی و همچنین ایفای نقش ارزنده ای که برای اعتلای نام پتروشیمی شیراز به ارمغان گذاشتند ، تقدیر و تشکر کرد و در ادامه راه از خداوند متعال برای همگی سربلندی ، موفقیت و تندرستی مسئلت نمود.

در ادامه مدیران شرکت طی سخنانی جداگانه از زحمات خالصانه و صادقانه این همکاران تشکر کردند و خدمت این عزیزان را طی بیش از سی سال گذشته شایسته و قابل تقدیر دانستند و این خدمات را کاملا ثمربخش ارزیابی نمودند که نتیجه آن سالها باقی خواهد ماند. در ادامه همکاران بازنشسته نیز طی صحبت‌هایی، ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای حضار از تمامی همکاران طلب حلالیت نمودند.

درپایان این جلسه با اهدای گل و هدایا از سالها تلاش بی شائبه و متعهدانه این همکاران قدردانی و تجلیل به عمل آورده شد و همکاران در پایان مراسم با گرفتن عکس یادگاری به ثبت لحظات به یاد ماندنی خود پرداختند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.