×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

یخچال پیشرفته ال‌جی با افزودن رنگ سال ۲۰۲۳ (Pantone) گزینه‌های انتخاب رنگ خود را جامع‌تر می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه CES 2023 یخچال‌های پیشرفته جدید خود با نام MoodUP™  را به نمایش می‌گذارد. این ویژگی تجربه‌های کاربری شخصی‌سازی شده‌تری را برای مشتریان فراهم می‌کند. یخچال دارای قابلیت تغیر رنگ ال‌جی، با همکاری موسسه مشهور جهانی رنگ  Pantone با افزودن رنگ ارغوانی (Viva Magenta ) که توسط Pantone به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است، به مجموعه گزینه‌های رنگی خود، حسی از جنس شجاعت، هیجان و درام را به دکوراسیون داخلی آورده و با ویژگی زنده و پویای این طیف رنگی فضا را پرانرژی می‌کند. 

یخچال مجهز به  MoodUP™  که در نمایشگاه IFA 2022 در سپتامبر سال جاری در برلین رونمایی شد، گزینه‌های رنگی متنوع، غنی و پویایی دارد که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند هر گاه که نیاز به ایجاد یک تغییر برای بهبود روحیه خود داشت به آسانی فضای آشپزخانه را عوض کند. با اضافه شدن رنگ ارغوانی با همکاری نزدیک ال‌جی و موسسه رنگ Pantone، پنل درب بالایی یخچال در حال حاضر مجموعاً ۲۳ رنگ زیبا برای انتخاب ارائه می‌دهد. دارندگان یخچال‌های مدل درب فرانسوی(۴ درب) می‌توانند با دسترسی به ۱۹۰،۰۰۰ ترکیب رنگی مختلف، گزینه‌های متنوعی را با هم آمیخته و ست‌های مختلفی را امتحان کنند تا به رنگی که از هر لحاظ مورد پسندشان است برسند.

کاربران MoodUP به راحتی می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن  ThinQ™  ‌ال‌جی رنگ ارغوانی (و یا هر رنگ دیگری) را انتخاب و برای یخچال خود فعال کنند. با استفاده از پنل‌های LED دارای قابلیت تغییر رنگ بر روی درب‌ها، این راه‌کار نوآورانه ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد که ظاهر یخچال خود را بدون متحمل شدن هزینه و دردسر تعویض، با سلیقه شخصی خود هماهنگ کنند.  

برای داشتن ظاهری کلاسیک‌تر کاربران می‌توانند پنل‌های LED درب یخچال MoodUP خود را خاموش کرده و از ترکیب رنگی جذاب و لوکس خاکستری و سفید لذت ببرند. این ترکیب زیبا و چشم‌نواز که هرگز قدیمی نمی‌شود به خوبی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شده و سایه‌روشن‌های طبیعی رنگ سنگ‌ها را در ذهن تداعی می‌کند.

لیو جائه چئول مدیر شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس:”با افزوده شدن رنگ ارغوانی(Pantone) که رنگ سال ۲۰۲۳است،اکنون یخچال MoodUP ال­جی تجسمی از کاربری آسان و تطبیق‌پذیری لوازم خانگی نوآورانه ThinQ UP ال‌جی است. ما به توسعه راه‌کارهای پیشرفته زندگی با ارائه تجربه‌های کاربری متمایز و قابلیت‌های ارتقاء بی‌سابقه ادامه می‌دهیم.”

ال‌جی جدیدترین لوازم خانگی خود، از جمله یخچال LG InstaView MoodUP را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.

# # #

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.