×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه گفت: یکی از ماموریت‌ها و چشم‌اندازهای فولاد مبارکه تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر است.

به گزارش کیوسک خبر، ابراهیم کاظمی در حاشیه برگزاری دوره آموزش «فینتک» سازمانی در سالن نگین نقش جهان در گفت‌وگو با ایراسین، با بیان اینکه یکی از ماموریت‌ها و چشم‌اندازهای فولاد مبارکه تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر است، اظهار داشت: برای تحقق این امر باید دانش‌های روز را یاد بگیریم و به استانداردهای جهانی در این زمینه برسیم.

وی بحث‌های مالی و سرمایه‌گذاری مطابق با الگوهای بروز جهانی را از نیازهای فعلی در کشور دانست و افزود: بنگاه اقتصادی و به ویژه فولاد مبارکه فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار خود، هلدینگ و در کسب و کارهای کوچکتر دارند که می‌توانند نقش شتابدهندگی را نیز ایفا کنند.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری دوره «فینتک» نیز ابراز داشت: این دوره آموزش مباحث فناوری و مالی است که به ما کمک می‌کند تا به سه هدف کاهش هزینه‌های پرداختی در قبال دریافت خدمات مالی، در هم شکستن مرزهای جغرافیایی و زمانی برای دریافت خدمات مالی و ارزیابی ریسک در سرمایه‌گذاری‌ها و مدیریت مالی دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه فناوری‌های مالی بحث روز دنیا است که سرمایه‌گذاری‌های کلانی را به خود جذب کرده است، تصریح کرد: سازمان‌های زیادی استفاده از «فینتک» را برای ارتقای تکنولوژی‌های مالی اجرایی کرده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.