×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان کاملا تخصصی است و در آن شاهد گرد هم آمدن تعداد زیادی از متخصصان این حوزه هستیم که می‌توان ایده‌های مطرح شده را در آینده به تکنولوژی تبدیل کرد.

کیوسک خبر ـ بهرام سبحانی در حاشیه سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: ویژگی که سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان در مقایسه با سایر کنفرانس‌های فولادی دارد، این است که کاملا تخصصی است و در آن شاهد گرد هم آمدن تعداد زیادی از متخصصان این حوزه هستیم.

وی افزود: طبیعتا افرادی که در این زمینه نیز از تخصص برخوردار هستند به این کنفرانس آمده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به دانشگاهیان، تامین‌کنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات و نیز افرادی که در ارتقا و نوآوری تکنولوژی نقش دارند، اشاره کرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطرنشان کرد: جمع شدن افراد خبره در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد هرمزگان موجب ایجاد یک پتانسیل قابل توجه شده است که از میان آن‌ می‌توان نتایج بسیاری حاصل کرد.

سبحانی در پایان تصریح کرد: مباحث فنی و علمی مطرح شده در این کنفرانس می‌تواند در رفع مشکلات صنعت فولاد و نیز ارتقای وضعیت تولید فولاد کمک کند. همچنین در این کنفرانس بحث فولاد سبز در کشور و دنیا مطرح شده است. در همین حال می‌توان ایده‌های مطرح شده را در آینده به تکنولوژی تبدیل کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.