×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تا پایان سال حدود سه برابر نسبت به سال گذشته، تحقق سود خواهیم داشت

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد عملکرد این شرکت، گفت؛ به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر نسبت به سال گذشته تحقق سود خواهیم داشت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی در مجمع این شرکت گفت: بیمه دی عملکرد مناسبی در جهت نیل به اهداف کلان شرکت داشته است. اهم اقداماتی که انجام شده شامل تحقق حدود ۸۰ درصدی بودجه سال جاری تاکنون و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی که نشان می دهد این شرکت به خوبی در مسیر خود حرکت می کند.
وی افزود: نرخ تمدید قرارداد های بیمه دی بالاتر از میانگین صنعت که ۶۵٪ است، قرار دارد، همچنین در شش ماهه نخست سال جاری در شاخص تولید حق بیمه در رتبه دوم شرکت های خصوصی صنعت بیمه قرار گرفتیم. علاوه بر این در شاخص های پرداخت خسارت و ضریب خسارت نیز نسبت به میانگین صنعت بیمه موفق عمل کرده ایم.
مدیرعامل شرکت بیمه دی در جمع سهامداران این شرکت با تاکید بر مقوله سرمایه گذاری تصریح کرد: در بحث سرمایه گذاری نیز این شرکت بیش از بودجه مصوب خود را توانسته است محقق نماید که به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر نسبت به سال گذشته تحقق سود خواهیم داشت، که می تواند خبری مثبت برای سهامداران عزیز باشد.
وی اذعان کرد: در همین راستا و برای تحقق سود آوری پایدار، از سودهای غیرمستمر و حبابی دوری کرده ایم، چرا که اینگونه سودها علی رغم رضایتمندی که ممکن است ایجاد نماید، شرایط سهم شرکت را دچار نوسان خواهد کرد.
موهبتی همچنین با تاکید بر حرفه ای گری در بیمه دی اظهار داشت: ۸۰ درصد سبد پرتفوی بیمه دی را حوزه درمان و سلامت تشکیل داده که این مسئله ناخودآگاه مبنای سنجش بیمه دی محسوب می شود و معتقدیم رابطه معناداری بین تحقق پرتفو و سود شرکت با خوش حسابی و رضایتمندی بیمه گذاران وجود دارد. بر همین اساس علاوه بر افزایش مراکز طرف قرارداد به ۲۶۰۰ مرکز در سراسر کشور، مدت زمان پرداخت هزینه های درمان را نیز کاهش داده ایم. ضمن اینکه وصول مطالبات قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران نیز به جدیت در دستور کار قرار گرفته است که بتوانیم پرداخت ها به مراجع و بیمه گذاران را به روز نماییم و تاکنون تمامی مطالبات مراجع تا یک مهرماه تسویه شده که این سرعت پرداخت ها به نوبه خود کم نظیر است. همچنین برای وصول طلب هزار میلیارد تومانی بیمه دی که از سالهای قبل باقی مانده نیز تدابیری اندیشیده شده است.
گفتنی است، در این مجمع افزایش سرمایه شرکت با اکثریت آرای حاضرین از مبلغ ۵٫۹۵۰ به ۲۰٫۰۰۰ میلیارد ریال طی دو مرحله، به تصویب مجمع رسید. همچنین در ادامه آقایان طاهر موهبتی زهان، حمیدرضا صفی خانی، محمد سپاهی، عباسعلی بنی صفار و عبدالرضا عباسپور به عنوان اعضای اصلی و آقایان افشین مقصودی شقاقی و علیرضا شباهنگ به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره با اکثریت آرا انتخاب شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.