×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرپرست اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری حدود ۱۰۰ هزار متر حفاری اکتشافی در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به انجام رسانده‌ایم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، فرشاد ژولیده‌سر سرپرست اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در همایش استیل پرایس در خصوص فرصت‌ها و چالش‌های اکتشاف مواد معدنی ایران گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بازوی اجرایی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: در همین راستا در یازده ماهه سال جاری حدود ۱۰۰ هزار متر حفاری اکتشافی، بیش از ۸۵ هزار نقطه برداشت‌های ژئوفیزیکی و بالغ بر ۵۰ هزار نمونه‌برداری اکتشافی اجرا شده است.

وی تاکید کرد: یکی از چالش‌های اکتشافات در کشور مساله ضوابط و معیارهای فنی و مالی در اخذ مشاور است که سازمان برنامه و بودجه باید با ارائه راهکارهای لازم این امر را تسهیل کند.

سرپرست اکتشاف ایمپاسکو در پایان تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری برای بهبود و افزایش تعرفه خدمات مشاوره متناسب با شرایط اقتصادی کشور صورت پذیرفته و علیرغم این موضوع قوانین عدم افزایش سقف مالی در معاملات متوسط و همچنین سقف عقد قرارداد با شرکت‌های مشاوره دارای رتبه اکتشافی، از عمده مشکلات شرکت‌های دولتی در نیل به اهداف اکتشافی برنامه‌ریزی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.