×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ خرداد , ۱۴۰۳
تا امروز ۴۳۰۰ مبتلای  کرونا و ۴ فوتی از کادر اورژانس داشتیم

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: همکارانم ۹ ماه است که به مرخصی نرفتند و تا امروز ۴۳۰۰ نفر مبتلا به کرونا و ۴ نفر فوتی از کادر اورژانس داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «پیرحسین کولیوند» رئیس سازمان اورژانس کشور در نشست خبری مجازی یک شنبه با اشاره به تمهیدات ارژانس کشور گفت: در مورد پدافند غیرعامل وظیفه ما شناسایی مخاطرات و افزایش تقویت آستانه‌ی نظام سلامت است.

کولیوند بیان کرد: ما در بحث شناسایی و برآورد ریسک‌ها اقدانات خوبی را انجام دادیم و در هر شهر با توجه به سیستم نوین سامانه، می‌توانیم شرایط را پایش کنیم.

وی در رابطه با وضعیت ارژانس کشور گفت: اورژانس شلوغ است و متاسفانه به مراتب مراجعه‌ها بیشتر هم شده، اما از آنجا که همکارانم جهادی کار می‌کنند، خدمت رسانی شان به بیماران انجام می‌شود.

رئیس اورژانس افزود: از اول شیوع کرونا یعنی در این نه ماه همکارانم مرخصی نگرفتند و تا الان ۴۳۰۰ نفر مبتلا و ۴ نفر فوتی از کادر اورژانس داشتیم.

وی ادامه داد: از همان ابتدا که کرونا وارد کشور شد ما برنامه ریزی کرده بودیم و همه چیز مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده صورت گرفت. تا بحال اتفاق نیوفتاده که بیماری با ۱۱۵ تماس بگیرد و ما به آن رسیدگی نکرده باشیم.

ادامه دارد…

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.