×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید وزیر کشور بر توسعه گلزار شهدای کرمان

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه ۲۰ مردادماه، با حضور در گلزار شهدا، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، در نشستی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طرح جامع گلزار شهدای کرمان را مورد بررسی قرار داد.
وزیر کشور در این جلسه، امکانات و محل اقامت زائران را اولویت اصلی دانست و بر اجرای کامل طرح تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی قرار داریم، باید اقدامات ضروری و اولیه در اولویت قرار گیرد که در همین راستا یکی از موارد، تعریض و ساخت معابر جدید در این ناحیه است که اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی با بیان اینکه در اجرای طرح جامع گلزار شهدا، همزمان با اقدامات لازم برای بهسازی معابر، باید سرویس بهداشتی و کف‌سازی نیز اجرا شود، ادامه داد: برای پارکینگ نیز باید اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد تا مردم برای پارک خودرو، دچار مشکل نشوند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه در خصوص توسعه گلزار شهدا گفت: امکان توسعه فیزیکی و حجمی برای گلزار شهدا وجود ندارد؛ تنها اقدام، ساماندهی و بهسازی گلزار شهداست.
مصطفی موسوی آیت‌الهی افزود: هزینه بهسازی آرامستان مسجد صاحب‌الزمان(عج) و گلزار شهدا و مرقد مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است؛ ضمن اینکه بهسازی این محدوده، شامل همسان‌سازی کف، بخش‌های امدادی و بخش‌های دیگر است.
معاون استاندار کرمان با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا، فضای پیرامون آن، مرقد سردار و معابر نیز در طرح ساماندهی گلزار شهدا وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت طرح جامع گلزار شهدا، درخواست اعتبارات کشوری برای اجرای این طرح داده شده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.