×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش «بررسی عملکرد ۹ ماهه سال ۱۴۰۲» بر ضرورت تقویت مدیریت منابع و مصارف به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره، هیات عامل و معاونان، روسای ادارات کل و روسای ادارات امور شعب و شعب مستقل نیز حضور داشتند، گفت: جذب منابع به روش های قدیمی تنها آثار موقتی به دنبال خواهد داشت، از این رو ضروری است که به جذب منابع با محصولات جدید و جذاب و گسترش سیستم ها رو بیاوریم.وی افزود: مصارف باید به شدت تابع منابع باشند.

به هیچ وجه نباید مصارف از منابع جمع آوری شده پیشی گیرند و این مهم باید به طور مرتب و با دقت پایش شود.مدیر عامل بانک ملی ایران اظهار کرد: منابع بانک، بیت المال و متعلق به جمعیت گسترده ای از هموطنان کشور است، بنابراین باید در مصرف آن نهایت انضباط مالی را داشته باشیم.

دکتر نجارزاده با تاکید بر ضرورت سرعت گرفتن فروش اموال و دارایی های بانک ملی ایران، گفت: شرایط مزایده ها و فروش شرکت ها باید به گونه ای باشد که علاوه بر جذب خریداران، در میان آنها ایجاد رقابت کند.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به نقش وصول مطالبات در رفع ناترازی بر استفاده از ظرفیت های قانونی و به کارگیری همه توان ارکان بانک برای وصول مطالبات معوق، تاکید کرد.

دکتر نجارزاده با ابراز خوشبینی نسبت به گسترش سهم بازار بانک ملی ایران، گفت: من با توجه به مجموعه شرایط امید دارم که تا پایان سال سهم ریالی بانک از بازار گسترش یابد.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: اولویت اول این بانک، بخش فناوری است و با توسعه این بخش می توان در کنار کار گروهی و همدلی همه بخش ها، بانک ملی ایران را به جایگاه واقعی آن بازگرداند.

در این همایش اعضای هیات مدیره و هیات عامل به تحلیل و بررسی گزارش های ارائه شده از وضعیت منابع و مصارف و عملکرد بخش های مختلف بانک پرداختند.

در پایان این همایش همچنین از شعب برتر بانک توسط مدیر عامل و هیات مدیره بانک ملی ایران، تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.