×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید رئیس پارک فناوری پردیس بر افزایش همکاری ها با بانک شهر

رئیس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه بانک های جوان، انعطاف پذیری مناسبی برای استفاده از ظرفیت های حوزه فناوری دارند،گفت: آماده افزایش همکاری ها با بانک شهر به عنوان بانکی جوان و پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک هستیم.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهدی صفاری نیا با اشاره به حضور بانک شهر در بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور (اینوتکس ۲۰۲۲)، گفت: افزایش ارتباطات میان شبکه بانکی با فعالان حوزه فناوری می تواند منجر به خلق محصولات جدید و افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان شود.
وی با بیان اینکه بانک های جوان کشور، همانند بانک شهر از انعطاف پذیری و انرژی بیشتری برای تغییر و تحول برخوردار هستند، تصریح کرد: همواره تلاش کرده ایم امکانات و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فین تیک ها را به شبکه بانکی معرفی و ارتباط میان آنها را به واسطه برگزاری نمایشگاه ها و یا رویدادهای فناورانه نزدیک کنیم.
صفاری نیا با اشاره به اینکه طی سال های اخیر ورود فناوری های جدید به حوزه مالی و بانکی کشور در اولویت قرار داشته است، ادامه داد: به هر میزان که بانک ها علاقه مند به حضور و استفاده این حوزه باشند، ما نیز آماده ایم شرایط را برای آنان تسهیل کنیم.
رئیس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه بانک های کشور با حضور در نمایشگاه هایی نظیر اینوتکس می توانند الگو دهنده و الگو گیرنده باشند، گفت: هم اکنون مراکز نوآوری برخی بانک ها نیز در کارخانه نوآوری آزادی به عنوان یکی از شعب پارک فناوری پردیس فعال هستند و ما از حضور سایر بانک ها نیز استقبال می کنیم.
صفاری نیا در پایان عنوان کرد: یکی از مهمترین نقش پارک‌های علم و فناوری توانمندسازی و تقویت اقتصاد دانش بنیان است و در این مسیر بانک ها می توانند همراه قابل اعتماد و اتکایی باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.