×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید جدی بر ارائه خدمات برتربانکی به شرکت‌های دانش بنیان داریم

رئیس هیات مدیره بانک شهر با بیان اینکه ظرفیت های شبکه بانکی قطعا می تواند نقش تاثیر گذاری در تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان داشته باشد، گفت: تاکید جدی بر حمایت و ارائه خدمات برتر بانکی به استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان داریم.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با اشاره به حضور بانک شهر در بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور (اینوتکس ۲۰۲۲) گفت: این مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال” تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” صورت گرفت و اولویت اقدامات بانک در سال ۱۴۰۱ است.
دکتر طاهری در ادامه با بیان اینکه بانک شهر هم اکنون از ظرفیت های بالایی برای آغاز و تداوم همکاری‌ها با استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان برخوردار است، افزود: تلاش کرده ایم سبد خدمات بانک را با اولویت حمایت از فعالان حوزه فناوری و صنایع داخلی طراحی و در جهت رفع نیازهای بانکی و کاهش مشکلات آنان قدم برداریم.
وی با اشاره به پیشرو بودن خدمات بانکداری الکترونیک، ریالی و به خصوص ارزی بانک شهر، تصریح کرد: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود آماده ایم تا از طریق ارائه تسهیلات ارزان قیمت، صدور ضمانت نامه، تجاری سازی ایده‌ها و … به رشد و توسعه شرکت های داخلی کمک کنیم.
رئیس هیات مدیره بانک شهر، گفت: همچنین با استفاده از روش های نوین تأمین مالی تلاش خواهیم کرد توجه ویژه ای به بخش های تولیدی و اثرگذار کشور در حوزه فناوری نظیر شرکت‌های دانش‌بیان و استارتاپ‌ها داشته باشیم.
دکتر طاهری با بیان اینکه معتقدیم با حمایت شبکه بانکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به توسعه و پیشرفت کشور کمک خواهد شد، گفت: پشتیبانی از ایجاد و توسعه این شرکت ها به خصوص در شرایط تحریم های ظالمانه، کشور را از واردات بی نیاز کرده و یک مزیت غیر قابل انکار برای ایران اسلامی به ارمغان می آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.